קידום העסק בפייסבוק
פייסבוק הפכה כבר ממזמן להרבה יותר מרשת חברתית של ילדים ובני נוער. רוב הציבור בעולם ובארץ צורך את החדשות שלו דרך פייסבוק ונמצא ברשת החברתית הזו לאורך כל שעות היום והלילה. אם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו ולפרסם אותו באופן יעיל ומהיר נעשה בחכמה אם נתחיל לפרסם אותו בפייסבוק. פרסום באינסטגרם וקידום בפייסבוק של עסקים באופן אורגני או ממומן יכול להגדיל באופן משמעותי את החשיפה המקומית של העסק שלכם ברדיוס הקרוב והרחוק יותר שלו. פרסום זה צריך להיות חד, מקורי ומעניין כך שהוא ימשוך כמה שיותר תשומת לב ושיתופים מצד חברי הרשת ויהפוך להיות תוכן ויראלי.
איך מומחי שיווק יסייעו לכם להפיק יותר מפרסום בפייסבוק
קידום בפייסבוק זה הרבה יותר ממשחק ילדים שאנחנו יכולים לנסות ולעשות לבד. נכון אנחנו יכולים לנסות לשווק לבד את העסק
שלנו בפייסבוק – אבל רוב הסיכויים שנעשה את זה לא נכון עם טעויות של מתחילים שיעלו לנו ביוקר גם מבחינה כספית וגם מבחינת התדמית העסקית שלנו. כאשר אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בגוגל כדאי לכם לפנות למומחי שיווק באינטרנט ובפייסבוק שיסייעו לכם להפיק יותר מכל פרסום בודד – יותר חשיפה, יותר לייקים, יותר שיתופים ויותר גולשים שיהפכו בסופו של התהליך ללקוחות שלכם.
מה עדיף קידום טבעי או קידום ממומן בפייסבוק?
ניתן לקדם ולפרסם עסקים בפייסבוק באופן טבעי או באופן ממומן. קידום בפייסבוק על ידי הקמה של קמפיינים ממומנים של פרסום
הוכח כאחת הדרכים הכי טובות לקדם עסקים ברשת האינטרנט. למעשה כאשר אנחנו מנהלים קמפיין ממומן של מודעת פרסום בפייסבוק אנחנו יכולים לגרום לתוכן המודעה להיות גם יותר ויראלי. האופן הטוב ביותר לקדם כל עסק בגוגל הוא לשלב בין שני סוגי הפרסום כך שהפרסום עצמו ישיא לנו תוצאות טובות יותר בשטח.
קידום בפייסבוק – הכול תלוי בהקשר
קידום בפייסבוק תלוי בקשר ויותר נכון לומר בהקשר. כאשר אנחנו מפרסמים דבר מה בפייסבוק חשוב שהפרסום יהיה מחובר למה שקורה עכשיו בארץ ובעולם. כך למשל לא נהוג ולא מכובד לפרסם בפייסבוק בזמן ימי הזיכרון לשואה או לחללי ישראל וגם לרוב לא נהוג לפרסם ברשת החברתית בזמן שבת (מתוך כבוד לקהל לקוחות גדול של שומרי שבת). כאשר אנחנו מפרסמים עלינו לשים לב לקשר של הפרסום ולוודא שהוא לא יהיה בעל תוכן שיפגע בקבוצת אוכלוסייה מסוימת – כך למשל פרסומים בעלי אופן גזעני או מפלה יפסלו על ידי פייסבוק וגם פרסומים בעלי תוכן מיני בוטה לא יצלחו.
איך תזהו טרנדים בזמן אמת
קידום בפייסבוק תמיד נע בין הגבול הדק שבין הגזמה לבין חוכמת ההמונים והוא תמיד מסתכם בזיהוי בזמן הנכון של טרנדים ברשת. אם אנחנו רוצים שהפרסומים שלנו בפייסבוק יהיו אהובים והרבה אנשים יצפו בהם אנחנו חייבים לפרסם לפי הטרנדים הכי חמים שקורים ברשת ובעולם. זיהוי טרנדים מהווה חלק חשוב מאוד מפרסום יעיל ונכון בפייסבוק וחשוב להשקיע בו הרבה מאוד זמן, מחקר ומחשבה. לאחר שנזהה את הטרנדים אנחנו יכולים לשחק איתם ולהוסיף להם תכנים מקוריים משלנו שישפרו אותם ויגרמו לגולשים לגלות הרבה יותר עניין וסקרנות בעסק שלנו. ככל שהפרסומים שלנו יהיו יותר מקוריים מצד אחד ומתאימים לטרנדים מצד שני כך הם יהיו מוצלחים יותר.