קידום בפייסבוק
במרץ 2016 הודיעה פייסבוק כי ברשת יש 3 מליון מפרסמים פעילים. יש הרבה יותר מזה דפים עסקיים ואכן פייסבוק מאפשרת היום פלטפורמה מצוינת לצורך קידום בפייסבוק, אבל עם מיליוני דפי פייסבוק עסקיים, איך גורמים לדף העסקי שלך לבלוט?
היכולת לחבור לרשת החברתית לצורכי שיווק משנה את חוקי המשחק. קידום בגוגל זה דבר אחד וקידום בפייסבוק זה דבר אחר לגמרי. ההתייחסות צריכה להיות שונה ועיצוב קמפיין קידום בפייסבוק דורש התאמה להגדרות של רשת חברתית.
אז מה אנשים מחפשים ברשת חברתית? הם מחפשים קשר אישי, המלצה של חבר, הם רוצים להסתכל בתמונות מעניינות, להסתכל בסרטונים. הם רוצים אקשן מעניין ולא עוד קמפיין קידום בפיסבוק שמפריע להם לכייף ברשת.
קידום בפייסבוק שמניב תוצאות!
שיתופים, לייקים ותגובות רבות מעידים על הצלחתו של קמפיין קידום בפייסבוק אבל יש כמה כללים שחשוב מאוד לשמור עליהם ושעשויים להפוך את הקמפיין שלכם מקמפיין ממומן לקמפיין ויראלי.
-
- תמונות זה שם המשחק וכמה שיותר ברורות.
-
- ויז'ואל כמו תמונות או סרטונים שמגבירים את המודעות לגבי השירות או המוצרים שלכם בהקשר זה או אחר.
-
- פוסטים מדליקים שגורמים לגולשים להגיב מיד.
-
- יצירת רלבנטיות למותג שלכם מהיבט של זמן, התרחשות וחדשות.
-
- יצירת פוסטים תדמיתיים, שיווקיים וצרכניים.
-
- יצירת מעורבות של הגולשים בקמפיין. בדרך כלל בחידון, בקשה להבעת דעה ועוד.
- מתן תשורות ללייקים, שיתופים ועוד.
קידום בפייסבוק- קודם כל מקוריות!
הקמפיינים המקוריים ביותר בעולם שמורים בין השאר גם לחברת בנטון שיצאה בעבר עם קמפיינים שאין ביניהם ובין אופנה שום קשר.
אבל יש קשר ביניהם לבין טעם אישי, הבעת דעה, אסתטיקה וחברה. ככה עושים פרסום בפייסבוק – פרסום יעיל ואפקטיבי.
אם אנחנו למשל רוצים לקדם חנות של טבעות זהב, יש בהחלט מקום לצאת עם קמפיין צילומים של כורי הזהב מראשית המאה הקודמת. לארה"ב יש היסטוריה מתועדת כזו ועד היום יש כורי זהב שכל עונה נוסעים לחורים נידחים כדי לכרות זהב.
עכשיו תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה. על מה גולשים ישתהו יותר על צילום מראשית המאה של כורי זהב, או על עוד טבעת זהב (מיוחדת ככל שתהיה).
התשובה היא חד משמעית: כאשר אתה מספק לגולש תוכן ערכי, מיוחד ומקורי שהשקעת בו (תמונות של כורי זהב מראשית המאה באמריקה לא זמינים לכל…). הגולש יודע להעריך את זה. תמונות כאלה מזמינות קהלי גולשים מהמון גוונים: אוהבי היסטוריה, ומעצבי תכשיטים, וצורפים וכל מי שעניינו מתכות יקרות. כלומר- עצם השימוש בתמונות מרחיב ומזמין קהלים גדולים הרבה יותר מהקהלים שהיו מסתכלים על תמונות של טבעות זהב.
וזהו כל הסוד והיופי של יצירתיות שהופכת קמפיין למשהו מלא בתוכן מעבר למה שהוא וכך הוא מצליח. בדיוק כמו מיתוג איכותי.
חברת מיתוג מעולה שאנחנו ממליצים עליה>> ג'נסיס מיתוג עסקים