מיקום האתר בגוגל
כל עסק או חברה רוצים להיות במקום ראשון בגוגל. מי שנמצא במקומות גבוהים, לא הגיע לשם באקראי, זוהי תוצאה של קידום אורגני סיזיפי וממושך ומי שרוצה להגיע למקום גבוה, חייב להשקיע. קידום אורגני הוא קמפיין אורגני אשר מייצר תוכן הכולל את מילות המפתח הרלבנטיות לעסק שלכם, כך שמי שמקליד בגוגל מילה שנמצאת בתוכן שלכם, גוגל יפנה אותו לאתר שלכם.
אבל גוגל לא מפנה גולשים לאתרים רק בגלל מילות מפתח. את זה יודע כל איש קידום אורגני בגוגל. מנוע החיפוש מפנה גולשים לאתרים שעומדים בפרמטרים רבים איכותיים, והוא מכיר אותם כי הוא מאנדקס אותם. אתרים שמגיעים גבוה בתוצאות החיפוש, והן לא מודעות ממומנות, הם אתרים שבנויים בטכנולוגיה גבוהה, נטענים בקלות. קל לנווט בהם ולמצוא כל דף ונושא. יש בהן כותרות והיררכיית תוכן הגיונית, הגורמת לגולשים למצוא מה שהם מחפשים מהר. האתר לא נתקע ולא מגמגם.
מקום ראשון עד רביעי בגוגל-מנצח את הרשת
ראשונים בגוגל מופיעים האתרים שעורכים קמפיין ממומן (וגם משלמים הכי הרבה על מילות המפתח שלהם במכרז פנימי בין המתחרים). אחרי המודעות הללו יופיעו אתרים שהגיעו למקום גבוה בעקבות קידום אורגני. שלושת המקומות הראשונים הם האתרים המדורגים הכי גבוה. מקום רביעי עד עשירי הנקרא גם under the foldדורש גלילה מטה כדי לראות אותו וזוכה להקלקות מועטות.
מתוצאות מחקרים שנעשו על המיקום בגוגל עולה, כי שלושת המקומות הראשונים מקבלים יותר מ-60% לחיצות. על האתר הראשון לוחצים פי שלוש מאשר על המקום השני והמקום השני הוא פי אחד וחצי מהמקום השלישי.
קידום זה הפליירים של הרשת…
בעידן טרום האינטרנט כאשר עסק רצה לפרסם את עצמו ולהשיג עוד לקוחות, הוא היה הולך לבית דפוס מדפיס פליירים יפים ומחלק אותם בתיבות הדואר. קידום אורגני בגוגל הוא הפליירים של העידן הזה. ככל שיהיו לכם יותר תכנים באתר, ותעשו לו קידום אורגני כך תגיעו ליותר גולשים וזה אומר רק דבר אחד: יותר לקוחות, יותר חשיפה, יותר כסף ויותר מכירות. שווה וכדאי!
רצוי לקרוא גם על מחקר מילות מפתח >>