מקווה שבצעתם כבר מחקר מילות מפתח ראשוני לאתר שלכם שכאמור מהווה את חוד החנית של קידום אתרים אורגני בגוגל … אם לא,אתם מוזמנים לבקר בפוסט הקודם שלי בעניין מחקר מילות מפתח גוגל וליישם.
אם אתם כבר אחרי ביצוע המחקר,אז בטח יש לכם רשימה של מילות מפתח האטרקיביות ביותר שמצאתם לשם קידום דפי האתר שלכם, ואתם בוודאי תוהים איך ממשיכים מכאן הלאה …
ובכן על מנת לנצל את כוחן של מילות המפתח שבחרתם לקידום אתרכם אני ממליץ לכם לבצע את הצעדים הבאים ואני בטוח שתתחילו כבר תוך פרק זמן לא ארוך לראות תוצאות לעמלכם :
שימוש במילות מפתח שנבחרו במחקר מילות מפתח לשם קידום האתר בגוגל
1. ראשית,התאימו כל מילת מפתח שבחרתם לדף אתר מסויים בו תרצו לקדם את המילה … ממליץ שתצרו רשימה בקובץ אקסל ותשמרו. שלב זה חשוב במיוחד כאשר מתחילים תהליך של פרסום בגוגל.
2. בכל דף של אתרכם שבצו את מילת המפתח שנבחרה,בתוכן הדף בצפיפות של בין 3-4% מהתוכן , השתדלו שמילת המפתח תופיע בפסקה הראשונה בתוכן גם באחרונה וכמו כן השתדלו לפזרה בכל חלקי התוכן של הדף.
ישנם כלים שונים לבדיקת צפיפות מילות מפתח,חפשו בגוגל את שם הכלי linkvendor למשל,כנסו לכלי זה לבדיקת צפיפות ,הקלידו כתובת הדף ומילת מפתח רצויה וקבלו צפיפות מילת המפתח בתוכן הדף . ישנם עוד כלים נוספים כמובן.
3. אם ניתן מומלץ לשבץ את מילת המפתח בכתובת ה- URL של הדף … לא חובה אך רצוי.
4. לכל דף אתר יש כמה תגי מטה חשובים התורמים לקידום אתרים ואלו הם לפי סדר החשיבות בתרומתם לקידום האתר (משמאל לימין בשורה למטה) : חשוב מאד לשבץ את מילת המפתח שנבחרה לדף בתגי מטה אלו.
DESCRIPTION , TITLE , H1 , KEYWORDS כמובן שיש לאתר את התגים הללו לכל דף בנפרד באמצעות מערכת הניהול של האתר ואם הם חסרים יש לדאוג להוסיפם וכמובן לשבץ בהם את מילת המפתח הנבחרת לדף.
5. המצאות תמונות בדפי אתרים מוסיפות לחווית המשתמש במיוחד אם הן מתאימות לנושא ולתוכן הדף ולכן מומלץ כמובן להוסיף תמונות בהתאם. לכל תמונה יש תגי ALT ו- TITLE ,שוב מומלץ שבשני תגים אלו תשובץ מילת המפתח שנבחרה לדף.
כך נראה מסך עדכון תמונות במערכת ניהול אתר בוורדפרס (ראו תמונה ואם תלחצו עליה היא תראה בגדול – ראו היכן נמצאים תג ה- alt ותג ה-title)
6. השיגו ובנו קישורים לדף האתר שלכם תוך שימוש במילת המפתח שנבחרה לדף (קישור עוגן – anchor ) … וזו כבר פעילות שמתאימה יותר למקדם אתרים ובתהליך של פרסום באינטרנט.
זהו להפעם השתדלו ליישם הכל או חלק , עניין של רצון ומאמץ , מומלץ שתלמדו ותכירו את מערכת הניהול של האתר שלכם שם מתבצעת רוב העבודה הזו. אתם יכולים להעזר גם בכותב תוכן ולתת לו הוראות אילו מילות מפתח לשבץ בתוכן הדף ובאיזו צפיפות והיכן ,כך ששילובן בתוכן יראה טבעי יותר למנוע החיפוש של גוגל.
בקיצור,זו השקעה משתלמת ותורמת לקידום בגוגל ובסופו של עניין אם עדיין לא הצלחתם לבצעה לבד או שזמנכם לא פנוי לכך ,פנו אלי ואשמח לבצע את עבודת הקידום בגוגל עבורכם …
Google+ נכתב על ידי "dany vecsler"
מידע חיוני לכול אדם עם אתר אינטרנט.
תודה מוזמן ליישם באתרך ולשתף … ואם יש שאלות אשמח לענות
דני, בתור מקדם אתרים זהו מאמר נהדר להתחלה של הקידום.
יפה מאוד!
איציק תודה,
אשמח אם יש לך הערות בעניין לציינם לטובת הכלל …
כיצד ניתן ליצור קשר ישיר עימך, זקוקה למישהו שיעזור לי בקידום העסק וקיבלתי המלצות חמות עליך. אשמח ליצירת הקשר.
הי רמונה , אשמח אם תשאירי פרטים ב"צור קשר" באתר או למייל [email protected]
רמונה,ב"צור קשר" באתר , מוזמנת
תודה רבה! מאמר מעניין ומועיל.
לגבי סעיף 6 – אם רוצים קישורים נכנסים לאתר מומלץ לעשות זאת רק מאתרים איכותיים שיש בהם תעבורה ובאמת ילחצו על הקישור שלכם. כמו שדני אמר, לכן מומלץ לעשות זאת בעזרת מקדם אתרים מקצועי.
נאה דרשת רזי ,אכן כן