קידום חיפוש קולי
העולם הטכנולוגי מתקדם בצעדי ענק אל עבר חיים שבהם לא ניאלץ להשקיע משאבים כדי לבצע פעולות פשוטות. במקום להשקיע זמן מיותר בחיפוש פתרונות פרסום, אתם פשוט יכולים להתאים את עצמכם לרציונל הכי נכון של הקהל שלכם. ובימים האלה הקהל בדיגיטל, פשוט לא אוהב להקליד, או בכלל להשקיע מאמץ. לפיכך מרבית תשומת הלב של בעלי העסקים בשנים האחרונות באה לידי ביטוי בהתייחסות לצרכים של חיפושים קוליים, ותכנים ורבליים ויזואליים שמושכים את העין. המשמעות, הלכה למעשה היא, שאין לכם את האפשרות להתעלם מהגל המשמעותי של עולם הקידום – האודיו. עם עד היום אי אפשר היה לבצע חיפושים קוליים, ולכן גם אי אפשר היה לבצע קידום של חיפושים כלים כיום גם תהליכי קידום אורגני או קידום אתרים בגוגל, מתמקדים במתן שירותים לחיפושים קוליים. כך שיש לכם בהחלט את כל הסיבות להשקיע מאמצים ולהתנסות בתהליכים שכאלה.
איך נראה תהליך קידום של תוכן קולי?
בדיוק מה שאתם יכולים לצפות מכל תהליך קידום אתרים ופרסום בגוגל על בסיס מידע כתוב, אפשר לצפות גם מתהליך שמתייחס לחיפוש מידע קולי. הרי באופן עקרוני אין שום שינוי בחיפוש "חנות תכשיטים" בהקלדה או בהקלטה קולית של המשתמש בגוגל. ומסיבה זו בדיוק המשימה הראשונה שלכם ביחד עם אנשי חברת קידום האתרים האורגני היא למצוא את אותם מילות המפתח, אשר מניעות את הלקוחות שלכם באופן אינסטינקטיבי בתוך גוגל, על ידי יציאה למחקר מילות מפתח. אחרי שיש לכם את רשימת מילות המפתח החזקות ביותר של הנישה, אתם יכולים לעבור לשלבים הבאים של תהליך הקידום. אבל חשוב לזכור שאתם רוצים לסנן את המילים האלה בצורה מאוד מוקפדת, כדי שלא לפזול לנישות אחרות ולפזר את המאמצים שלכם. ולא התוצאות של הליך הקידום האורגני יהיו מפוזרות בהתאמה.
השלב הבא – מקסום היתרונות הטכניים
כל מה שנוגע ליצירת תהליך קידום אורגני לתוכן מוקלט תשומת הלב של חברות קידום אתרים בגוגל, מתמקדת בעיקר בפרמטרים תכנים יותר. יש לכך כמה וכמה סיבות, אבל בעיקרון חשוב להבין שבשונה מתוכן כתוב, היצירה של תוכן מוקלט היצירה שמחייב את רמות אבטחה גבוהות יותר. כתובות אתר מאובטחות, אשר מתחילות בקידומת HTTPS הן קידומות שמקבלות הרבה יותר תשומת לב מבחינת המנועים של קידום אורגני מאשר קידומות לא מובטחות. במקביל אנחנו צריכים לראות גם משמעות גדולה הרבה יותר לשימוש בדומיינים סמכותיים, לוגים, וקלים לזיהוי על ידי המשתמש. גוגל רוצה להפוך את חוויית המשתמש לחוויה נגישה הרבה יותר, ולכן האלגוריתם נותן משמעות עצומה למהירות התגובה של המשתמש מקבל, ועל אחת כמה וכמה על אורך התשובה שהמשתמש מקבל.
ליווי אישי שמנהל איתכם את התהליך
תתקשר לאוהד להבין ביום אחד את כל תורת העיסוק בקידום אתרים אורגני. על אחת כמה וכמה אם יש לכם באמצע עסק לנהל ואתם צריכים להשקיע בו משאבים גם במחלקות אחרות. בדיוק מסיבה זו ישנם לא מעט בעלי עסקים שרוצים להציל את סמכויות הטיפול בכל תחום העיסוק של קידום ושיווק אתרים בצורה אורגנית, בידיהם של אנשי מקצוע מיומנים. ככל, אתם רוצים להתבסס על ניסיון מקצועי גם בתחום השיווק בדיוק כמו בכל תחום אחר בחיים שלכם, ולכן חשוב לבחור באותה מאנשי המקצוע שמכירים את תהליך העבודה על קידום אתרים בגוגל, גם מנקודת המבט החדשנית של קידום אתרים על בסיס חיפוש קולי. בעתיד, יהיו להחלטה הזו משמעויות חשובות על ההצלחה העסקית שלכם.