מנועי החיפוש ובראשם גוגל מבוססים על תוכן. כיום מנועי החיפוש חכמים יותר ומציגים גם סרטוני ווידיאו במנוע החיפוש (לרוב כאמור מיוטיוב) אך גם כאשר מדובר בסרטון ווידיאו מנוע החיפוש יודע להציג אותו בשל הכותרות והתיאורים שרשמתם בעמוד הסרטון. מכאן ניתן להבין כי התוכן הוא החלק הקריטי ביותר של קידום אורגני. לתוכן יש מספר רב של מרכיבים שחשוב לדעת לכל איש מקצוע העוסק בתחום הפרסום באינטרנט וכמובן כל אדם המעוניין לדאוג לתוכן האתר שלו בעצמו.
כיצד לבחור את מילות המפתח הנכונות לקידום האתר?
קידום אורגני אפקטיבי מתחיל קודם כל בבחירת מילות מפתח חכמות לקידום האתר. אם אתם בוחרים לקדם את שם העסק שלכם בגוגל כאשר זה הנו שם ייחודי שלכם ואין משהו קרוב אליו בשוק, הרי שאין טעם לבזבז כסף על קידום אורגני של מילת מפתח זו כשם שגם כך, עצם האזכור של השם שלכם באתר והעובדה שאין לו תחרות תביא אתכם קרוב לוודאי למקום הראשון. כשאנו מדברים על בחירת מילות מפתח חכמות, אנו מתכוונים לכך שתחשבו על מילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש. בהן תרצו גם שימצאו אתכם בתוצאות הראשונות. אם לדוגמה אתם מקדמים אתר העוסק בתוסף תזונה לסוכרת קרוב לוודאי שתרצו לקדם את המילה "סוכרת" או "סוכרת 2.0" וכד'. קחו בחשבון שיכולים להיות אנשים רבים שרק מעוניינים לקרוא על הסוכרת ואינם באמת מתכוונים לרכוש מוצר שיעזור להם כעת, אולי הם אינם חולים בסוכרת ורק עושים עליה עבודת מחקר או מבררים מידע עבור מישהו אחר. לכן מילות המפתח שנרצה לקדם במקרה הזה אולי יהיו "איך להיפתר מהסוכרת", "איך להביא מסוכרת", "איך להפחית את הסוכרת" וכו'. כמובן שחקר מילות מפתח הנה עבודה הדורשת איש מקצוע המבין בתחום וכדאי להיוועץ על כך עם חברת קידום מנוסה.
הקפידו על תוכן ייחודי ובעל ערך לגולש:
כיום ישנם אתרים רבים המשתמשים באותן מילות מפתח. לכן אסור שאפילו משפט אחד יהיה מועתק בתוכן שלכם. וודאו כי אתם מעניקים ערך לגולש ועונים על השאלה הנשאלת בכותרת המאמר.
דאגו לכותרת מושכת ומעניינת וכן כותרות משנה:
כאשר אתם מתחילים תהליך של קידום בגוגל, חשבו על הכותרת שתופיע שם. כפי שניתן לראות במנועי החיפוש מופיעה הכותרת שבחרתם ותקציר של 2 משפטים לכל היותר. מכאן שאלה צריכים להיות מעניינים ביותר על מנת שהגולש ייכנס דווקא לאתר שלכם. כמו כן בחרו כותרות משנה על מנת להקל עליו את קריאת המאמר.
דאגו להעשיר את הטקסט:
הוסיפו בוליטים (רשימות), תמונות, כיתוב מודגש וקישורים לעמודים פנימיים אחרים באתר כדי להעשיר את הטקסט ולעניין יותר את הקורא. ככל שהתוכן יהיה יותר מעניין ככה הקורא ישאר יותר זמן באתר ויתרום לקידום האורגני שלו.
חשוב לזכור
פרסום בגוגל בהתאמה אישית יקדם את העסק שלכם וימשוך לקוחות חדשים אל החברה.