מזל טוב סוף סוף בניתם דף עסקי בפייסבוק ( אתר פייסבוק ) מושקע ואתם כבר רצים לקדמו באמצעות גיוס לייקים לדף כמה שיותר וכמה שיותר מהר …
מזל טוב סוף סוף בניתם דף עסקי בפייסבוק ( אתר פייסבוק ) מושקע ואתם כבר רצים לקדמו באמצעות גיוס לייקים לדף כמה שיותר וכמה שיותר מהר …
אז אל תמהרו בטרם אתם מתחילים לגייס לייקים חשבו היטב על שם הדף שלכם (ראו תמונה מטה עם חץ אדום), אם לא ידעתם הוא נסרק על ידי גוגל ולכן חשוב לשבץ בשם הדף מילות מפתח גוגל שמצד אחד משקפת את המוצר/שירות/ערך מוסף שאתם מעניקים ומצד שני היה ויש לכם אתר אז מומלץ מילת מפתח עיקרית שיש לה שימוש גם באתר ואם אין אתר אז מילת מפתח כאמור שיש לה כמות חיפושים סבירה ורלבנטית לעסקכם. אז חשבו טוב כי למיטב ידיעתי לאחר שהגעתם לכמות של 100 לייקים לא תוכלו יותר לשנות את שם הדף העסקי שלכם … אם בחרתם מילת מפתח אפקטיבית – הדף שלכם עשוי להופיע בדף ראשון בגוגל ויתרום כמובן לחשיפת עסקכם (גם אם אין לכם אתר … מה שחבל)
ושנית אני רוצה להפריך את הדעה הרווחת, שכמות גדולה של לייקים בלבד אינה מעידה על הפעילות בדף והחשיפה של הדף עסקי ויש לשים לב לזה בתהליך של פרסום בפייסבוק.
כמות גדולה של לייקים יכולה להיווצר גם בגלל קמפיין מסיבי או החלפות או קניית לייקים (לא מומלץ) או אולי פשוט כי העסק עובר תהליך של מיתוג והוא באמת מצליח בפני עצמו .
כדי לדעת שלדף עסקי קיימת פעילות יש לבדוק את מדד "אנשים המדברים על כך" או ה-TAT-Talking About That הנמצא בדף ליד הכמות של הלייקים (ראו תמונה מטה , חץ בתכלת) … וזה המדד הקובע …
אגב מומלץ להגיב בדפים עסקיים בהם מדד זה גבוה מעל 70 ושיש לכם מה לתרום בתגובה.
בוודאי תרצו לשאול איך דואגים להגדילו … חכו לטיפים הבאים
אשמח גם שתגיבו לפוסט זה וגם תספרו אם הצלחתם ליישם …
Google+ נכתב על ידי "dany vecsler"
מידע מאוד חשוב דני. עכשיו דברים קצת יותר מסתדרים לי בקידום האתר. תודה 🙂
התכוונת לקידום בפייסבוק של דף העסק (אתר פייסבוק) ?!