השפעת התוכן על קידום האתר
העבודה על תהליך קידום אתרים אורגני, היא עבודה שלוקחת זמן. בשונה מכל תחום פרסום, קידום אתרים אורגני מורכב מסט של פעולות ורעיונות, אשר מוכתבים בצורה ישירה מתוך הגדרות העבודה וההנחיות של מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. כך שאין לכם יותר מידי מקום למשחקים ואתם צריכים להבין בהקדם האפשרי את המסר המרכזי של ההנחיות, והוא פשוט, תוכן. גוגל כמנוע חיפוש, פיתחה אלגוריתם ששם את מירב תשומת ליבו על חיפוש אתרים וקישורים עם תכנים איכותיים, מקצועיים ומעניינים ללקוחות, בכל נישת פעילות באשר היא. כך שאתם יכולים לנצל את הדרישה הזו כדי לקדם אורגני את האתר שלכם בעזרת מתכנן מילות מפתח מנוסה שימפה את הנישה על כלל מתחריה ויצור לכם את אסטרטגיית המילים הנכונה.
יצירת שפה משותפת עם קהל הגולשים
כדי להבין מה היא החשיבות של מילות מפתח, מומלץ לדון קודם כל במהותו של התוכן באתר. יש אתרים בהם התוכן נוצר כדי לבצע קידום, ויש אתרים בהם התוכן נוצר כדי לקדם שפה משותפת עם הלקוחות שלכם. ואם אתם רוצים להיות אתר מוצלח ומצליח – האפשרות השנייה היא האפשרות אותה מומלץ לקדם מבחינה אסטרטגית. תקשורת על בסיס מילה כתובה היא אולי מאתגרת יותר, במיוחד בימים בהם לקהל הגולשים קשב קריאה קצר במיוחד, אבל אתם יכולים להניב ממנה אינספור תוצרים רק אם תבחרו למפות את התמונה כראוי וכמובן להתבסס על מילות מפתח איכותיות לנישה שבה האתר שלכם פועל.
מענה על דרישות האלגוריתם של גוגל – לפי קווי היסוד של קידום אתרים אורגני
ברמה המקצועית, יש חשיבות גדולה מאוד לעצם בחירתן של מילות המפתח. מתכנן מילות מפתח מנוסה יגלה לכם שמילות המפתח המושלמת היא לאו דווקא המילה החזקה ביותר בקטגוריה. אלא בפעמים רבות מאוד מדובר על המילה המעניינת ביותר בתחום העיסוק שלכם – אשר מושכת לחיפושי גוגל כמה שיותר גולשים. אתם רוצים למצוא את האיזון בין איכות מילת המפתח לבין סוג השימוש הנכון ביותר לאתר שלכם. וגם אם קשה מאוד לשלב את מילות המפתח השונות בטקסטים, אל תהססו להתקשר עם כותב תוכן מנוסה שילווה את העבודה על הקמת האתר שלכם ויצור טקסטים קלים לקריאה.
קישורים חיצוניים בתכנים – לחידוד הרלוונטיות של האתר
ההצלחה של תוכן על קידום אתר, הולכת יד ביד עם השילוב של קישורים (לינקים לאתרים או עמודי רשת אחרים). האלגוריתם שמפעיל את גוגל מקבל בברכה אתרים אשר עושים שימוש באותם הקישורים, ובלבד כאשר מדובר על קישורים שלמים שמציגים מידע עדכני, רלוונטי או קשור לתחום העיסוק של האתר. ולכן, מומלץ לבחון כל הזמן את איכות הקישורים באתר האינטרנט שלכם וליצור שיתופי פעולה מעולים על כל תחום עיסוק שיכול להיות לכם עם אתרים אחרים בתחום.
מכלול של פעולות – עם תוצרים ברורים ואיכותיים מאוד
כעת, ברור לכם עד כמה המשימה של יצירת תוכן איכותי לאתר יכולה להשפיע את תגובת האלגוריתם של גוגל ולקדם את האתר שלכם למצב שיא ההצלחה שלו. ואם אתם רוצים להרגיש כאילו אתם עושים את כל מה שאפשר כדי להביא לידי ביטוי את ההצלחות בעולם הפיזי אל תוך ההצלחות העסקיות בעולם הווירטואלי, אתם רוצים לפנות לעזרת חברת קידום אתרים וקידום פייסבוק מנוסה שתסייע לעסק שלכם לצמוח עם תהליך קידום אתרים אורגני מושלם. לטווח הארוך, התוצאות של תהליך זה ישפיעו על האופן שבו בית העסק שלכם עובד ומתקשר עם הלקוחות השונים.