פעם בחודש אביא לכם טיפ בנושא קידום אתר באינטרנט שניתן גם ליישום עצמי … אך כמובן מהווה גם פעילות תקנית של מקדם האתרים.
ולהפעם אתם בטח יודעים שלכל דף אינטרנט יש כמה תגים ואחד החשובים הינו ה-"תאור" של הדף (DESCRIPTION) .
טיפ בקידום אתרים
פעם בחודש אביא לכם טיפ בנושא קידום אתר באינטרנט שניתן גם ליישום עצמי … אך כמובן מהווה גם פעילות תקנית של מקדם האתרים.
ולהפעם אתם בטח יודעים שלכל דף אינטרנט יש כמה תגים ואחד החשובים הינו ה-"תאור" של הדף (DESCRIPTION) .
ניתן להיכנס למערכת ניהול האתר ולאתרו לכל עמוד/דף באתר או ישירות (למקצועיים יותר) ב-html (מקור) בתור description
התאור הינו תג חשוב מאד לנושא קידום אורגני בגוגל אפילו יותר מהכותרת והוא מקל על עכבישי גוגל לסרוק את האתר ושימוש נכון בו יתרום לקדום הדף.
לכן ראשית , חשוב מאד שלכל דף באתר יהיה תאור וגם שיהיה תאור יחודי משלו (שונה משל דפים אחרים).
עליכם לבדוק במערכת הניהול של האתר שלכם ,האם קיים תאור בכלל והאם הוא ייחודי לכל דף באתר והאם מספר התווים בתאור אינו חורג מהתחום של 70-160 תווים. שלב קריטי כאשר מתחילים במלאכת פרסום באינטרנט לאתר!
כמובן שהתיאור צריך וחשוב מאד שיתאר את מהות הדף הספציפי שבו הוא מופיע וחשוב מאד שיהיה מנוסח בצורה שיווקית על מנת לעודד את הגולש הרואה את התיאור בשורת החיפוש לבקר בדף האתר.
למעשה התיאור הינו המשפט המופיע מתחת לכתובת הדף בתוצאת החיפוש בגוגל במילת מפתח כלשהיא הקשורה כמובן לדף ולכן חשוב מאד שיהיה שיווקי כדי לעודד את הגולש לבקר בדף.
גם אם זה מופיע בדף ראשון בגוגל והתיאור אינו מספיק שיווקי ומושך הרי הגולש עשוי לדלג על הכניסה לדף לטובת דף אחר שתאורו יותר שיווקי ומושך. פרסום בגוגל , כבר אמרנו לא?
ובנוסף חשוב מאד מאד לשלב בתיאור מילות מפתח גוגל לאחר שאיתרתם את מילת המפתח האטרקטיבית ביותר בה אתם חושבים לקדם את הדף הספציפי… שלב חשוב כאשר עסק עושה תהליך של מיתוג מחדש והוא רוצה להתברג עם הטובים בתחום.
אתם בוודאי שואלים איך מוצאים את מילת המפתח האטרקטיבית הזאת … אם תבקרו בשאר דפי האתר תקבלו יותר תשובות בעניין … מוזמנים,
אשמח גם שתגיבו לפוסט זה וגם תספרו אם הצלחתם ליישם …
מוזמנים לפנות לחברת ג'נסיס >>> מיתוג
מאמר מעולה
תובנות נהדרות ונכונות
קראתי עכשיו כמה וכמה מאמרים באתרך ואתה משתף מידע נכון ומדוייק.
כל הכבוד