אופטימיזציה לאתר
אופטימיזציה לאתר היא חלק קריטי בכל הליך קידום אורגני מקצועי. חברות רבות מבזבזות זמן רב עבור לקוחותיהם בהפיכת האתר לידידותי למנוע החיפוש ושיפור רלוונטיות התוכן באמצעות הליך הנקרא אופטימיזציה. הליך זה מתקשר בעיקר לאתר עצמו ועל מרכיבים רבים נסביר כעת.
ייחודיות התוכן וכיצד לבדוק אותה?
על התוכן באתר להיות ייחודי ואיכותי ברמה כזו שאפילו 1% מהתוכן לא יהיה מועתק ממקור אחר באינטרנט. במקרים רבים מדובר אפילו במשפט אחד שאסור שיהיה מועתק. תוכן מועתק כמובן שאינו מתקבל יפה בעיניי גוגל ומנועי החיפוש אחרת כולם היו מעתיקים אחד מהשני את התוכן, לא מחדשים הרבה ומנוע החיפוש לא היה כל כך אפקטיבי כפי שהוא היום. תוכלו לבדוק את ייחודיות התוכן באמצעות כלים שונים ברשת כמו למשל copyscape.
כותרות וכותרות משנה:
לכל עמוד באתר צריכה להיות כותרת ראשית (H1) שהיא הנושא העיקרי שבו עוסק הדף וכותרת משנה (H2) אחת לפחות המראה על נושאים קטנים חשובים המוזכרים בתוך הדף. ניתן לדרג כותרות ברמות H1 עד H6 כאשר כל ספרה גדולה יותר מראה על תוכן בעל ערך נמוך יותר ברמת ההיררכיה של הכותרות בעמוד. לכל עמוד יש רק H1 אחד.
מהירות הטעינה של האתר:
אם האתר עולה באיטיות אין ספק כי זה פוגע משמעותית בקידום האתר שלכם. עברו לשרת מהיר וחזק יותר, גם אם זה יקר יותר, כדי לשפר את מהירות הגלישה והטעינה באתר.
זמן שהייה באתר:
זמן שהייה ממוצע באתר ניתן למדוד באמצעות כלי גוגל אנליטיקס. אם אינכם יודעים כיצד לפתוח קוד ולהתקין אותו באתרכם היעזרו במדריך באינטרנט או במתכנת שיבצע זאת עבורכם. מלבד העובדה שתקבלו נתונים מעניינים נוספים אשר יוכלו לסייע לכם עוד בתהליך קידום אורגני והשיפור של האתר בכלל, הרי שתקבלו את זמן השהייה הממוצע באתר. ככל שזה יותר גבוה זה מסייע למוניטין האתר במנועי החיפוש.
קישורים פנימיים:
השתדלו שמכל עמוד שלכם יצא מתוך התוכן לפחות קישור אחד לעמוד אחר בתוך האתר, הוספה של קישורים באתר תורמים לקידום האורגני של האתר ובכך גם לתהליך של קידום בגוגל על פי הביטויים הנבחרים.
מבנה התפריטים:
כדי לקדם אתר אורגנית יש גם לדאוג שהאתר יהיה בנוי בצורה אידיאלית לקידום ובכך יש לפנות אל חברת בניית אתרים מקצועית בתחום, מכירים את זה שבאתר יש תפריט ראשי עליון שממנו יוצאים קטגוריות ואז עמודים שאולי גם הם נפתחים לתתי קטגוריות ואז לנושאים? אז כל תת קטגוריה כזו שנפתחת אומרת למנועי החיפוש שהעמוד הסופי יהיה פחות חשוב מהעמודים הראשונים בתפריט. כלומר שהנושאים שיהיו רשומים במעלה התפריט יהיו הנושאים הראשיים שבהם יעסוק האתר מבחינת מנועי החיפוש. דאגו למפת אתר מסודרת ולמבנה תפריטים מצומצם ככל שניתן על מנת לשמור על הערך של הנושאים החשובים לכם.
מחפש חברה מעולה למיתוג? כנס>>> מיתוג עסקי