קידום אורגני – חובה לכל אתר
מאז שרשת האינטרנט הפכה לחבר הכי טוב שלנו, חדרו לעולמו מושגים כמו "ויראלי", "אורגני" ועוד דומים מעולם הטבע, ומי חלם שזה יגיע דווקא בעקבות טכנולוגיה.
הרעיון המרכזי שהופך את רשת האינטרנט לישות מרתקת שכולם רוצים להבין אותה (בעיקר אלה העוסקים בקידום אורגני), היא בגלל שהשאיפה הכי גדולה שיש לכל בעל מקצוע כזה, היא להביא את האתרים של הלקוחות שלו למקום הראשון בגוגל (וזה חלום שבדרך כלל לא מתגשם לכולם!) אבל לפחות להביא אותם לעמוד הראשון.
האינטראקציה שמתרחשת בין הגולשים לרשת, חצתה כבר את גבול ההיגיון. הגולשים הם אלה שבעצם יצרו את מילות המפתח וביטויי המפתח, וגוגל עובד לפי הראש שלהם. הגולשים הם אלה שמסוגלים לקחת ידיעה ולהפוך אותה לויראלית, ולגרום לפוסט לקבל מיליון לייקים ויש המון דרכים לעשות את זה.
קידום אורגני אם כך, התפתח מהמציאות של הרשת, בה כל התייחסות ונוכחות עשויה למשוך ים של גולשים שבסופו של דבר גם יכירו אתרים בגלל הנוכחות האורגנית שלהם, וזה אחד הדברים הכי חשובים שכל אתר חייב לעשות- קידום אורגני.
הכוח בידי הגולשים!
זו פעם ראשונה שעולם הפרסום תלוי כל כולו ברצונות של הגולשים, במטרות החיפוש שלהם ובסבלנות שלהם. קידום אורגני הוא טכניקה מקובלת שגם מוכיחה את עצמה, אבל בלי התגובות של הגולשים, הוא כאילו לא קיים.
גם פוסטים בפייסבוק, סרטים ביוטיוב, קמפיין PPC או קמפיין אורגני, תלויים כולם באיזה גולשים נתקלים בהם, מתי והאם הם נחשפים אליהם באמת.
בניגוד למציאות בה אם יש לכם פרסום חוצות באיילון ואתם יודעים שנחשפים אליו, כי הוא תלוי על הבניין הכי גבוה בדרך ואי אפשר לחמוק ממנו, הרי שבאינטרנט אי אפשר לדעת איך הגולשים יתנהגו ואם הם יגיבו ויחשפו לקמפיין קידום אורגני, כי זה תלוי מה הם מחפשים, מתי הם עושים את זה ואתה כמפרסם צריך להיות נוכח שם כמו בובת חלון ראווה, בדיוק כשהם מחפשים את מה שיש לך להציע ככה עובד תהליך של פרסום בגוגל – צריך לחשוב בדיוק כמו הגולש.
התלות בגולשים מייצרת קריאטיביות!
תוכן שהכוונה שלו היא להיות מופץ אורגנית, חייב ללכוד את תשומת לבם של הגולשים, לגרום להם להתייחס אליו (משמע לקרוא אותו) ויש כל מיני דרכים לעשות את זה, ובעיקר לחבור לקופירייטר שיכול לכתוב תכנית מכל מיני זוויות, והם תמיד יהיו מעניינים ולא דומים לשום דבר אחר שמישהו כתב.
אם שאלתם את עצמכם למה יש אתרים שנמצאים במקום הראשון, עיינו בחומר שבאתר הזה וגלו את התשובה. יש שם בוודאי הרבה מאוד תוכן שכתבו אותו במקצועיות, כולל כותרות מושכות עין אבל בעיקר, מאוד מקצועי, מאוד רהוט ומאוד מעניין. שילוב של תוכן טוב, בחירה בחברה שמתמחה בתחום של בניית אתרים ויש לכם אתר מנצח – אתר שהכי טוב בתחום שלו.
מעוניין להקים אתר אבל עדין אין לך לוגו? >>> עיצוב לוגו