התחילו לקדם את האתר שלכם עכשיו |
  • 077-7296157
קידום בגוגל | קידום אורגני בגוגל | קידום בפייסבוק – דניב קידום
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
קידום בגוגל | קידום אורגני בגוגל | קידום בפייסבוק – דניב קידום
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
מקידום אורגני עד שיווק- התהליך
ראשי » בלוג שיווק באינטרנט » מקידום אורגני עד שיווק- התהליך
yuval 27 במרץ 2017 14:27 סגור לתגובות על מקידום אורגני עד שיווק- התהליך

קידום אורגני

קידום אורגני ושיווק

הדבר החשוב ביותר שמעניין כל בעל חברה שנותן שירות או מייצר מוצרים, הוא איך ליצור ביקוש למה שהוא משווק. האסטרטגיה השיווקית היא זו שצריכה לגבש את דרכי השיווק של המוצר בכל אמצעי המדיה השונים.

אחד מהם כמובן יהיה יצירת ביקוש דרך קמפיין קידום אורגני ברשת. בתהליך הדרגתי עשוי האתר להגיע למקום ראשון בגוגל ולקחת את כל הקופה בנישה שלו.

כדי ליצור כאמור ביקוש למוצר או שירות, לא תמיד יש אנשי מפתח בארגון או בחברה, שיש להם את הידע והיכולת לבצע את זה לבד. בהרבה מקרים נעזרות החברות הללו ביועצי שיווק ואסטרטגיה שפועלים על פי תיאוריות שיווקיות ומעודכנים בחידושים ובז'אנרים חדשים של פעילויות שיווק. אופציה נוספת היא משרד פרסום שמתמחה בדיגיטל ושיש לו ניסיון בתחום.

אסטרטגיה עסקית מובילה לקונספט השיווק

האסטרטגיה השיווקית נשענת על האסטרטגיה העסקית. תקציב החברה לפרסום, קידום מכירות, שיווק כולל החלטות באיזה מקומות לשווק והאם גם למשל לייצא, הוא זה שייצור את הקונספט השיווקי. הוא נגזרת של העסק והתמהיל שלו כולל המטרות והשיווק נועד להשיג אותן.

אסטרטגיה שיווקית לא פועלת בחלל ריק, היא מכוונת לשוק שיש בו מתחרים הן ברמת זיהוי המוצר, חומרי הגלם, איכות, מחיר וכו' ועם כל אלה היא צריכה להתמודד וגם לנסות לנצח.

הפעילות השיווקית מתמקדת בשלושה פרמטרים: היא מגדירה את ייחוד המוצר, את קהל היעד ואת מיתוג הקונספט המבדל של המוצר או השירות ביחס למה שקיים בשוק.

אם למשל תחליט החברה לצאת עם קמפיין קידום אורגני, הוא יהיה בנוי על סדרת מאמרים שתדגיש את הערכים שנקבעו למוצר, היתרונות ועוד.

אי אפשר לעשות שום מהלך שיווקי, בלי שהוא יישען על אסטרטגיה סדורה שעובדת לפי נהלי החברה וחוקי הפרסום.

דבר ראשון- בריף

לפני כל פעולה שהולכים לעשות עם מוצר חדש. השקה, בניית אתר, קמפיין פרסום בגוגל, קידום אורגני ועוד, חייבים לדעת איך להכין בריף מושלם.

הבריף הוא נקודת ההתחלה של המוצר והוא צריך לתאר את החולשות והחוזק שלו, את המוצרים הדומים או הזהים שיש בשוק שלו, את מיקומו מבחינת מחיר בין המתחרים, מיהם המתחרים כולל תיאור של המוצרים או השירותים שלהם. בבריף צריך לכתוב מהם היתרונות של המוצר שאין למוצרים של המתחרים וגם מה יש להם שאין לו.

הבריף צריך לספק תמונה כוללת של המוצר, אשר ממנה ניתן לצאת כדי להחליט באילו פעולות שיווקיות נכונות יש לנקוט כדי להצליח לשווק את המוצר וכן לו"ז ויעדים.

דיאגנוסטיקה- או האם צריך קידום אורגני?

ניתוח המצב הקיים (דיאגנוסטיקה) כרוך באיסוף נתונים, ניתוח שלהם. ניתוח של פעילות החברה, ניתוח המתחרים, קהלי היעד. מחקר צרכני, קבוצות מיקוד אם צריך, סקר ועוד.

אחרי ניתוח יסודי של כל ההבטים הקשורים למוצר ולסביבת החיים שלו, יתוכננו חלופות לכל מיני מהלכים שיווקים.

למשל אם מחליטים לפנות אל חברת בניית אתרים כדי לשווק את המוצר, צריכים להחליט אם לעשות לו קידום אורגני או קמפיין שיווק בפייסבוק. מהי דרך השיווק שתניב תוצאה יותר חיובית ורצויה.

האם לעשות קידום אורגני אחד לאחד…

דרכי השיווק נחלקות לשניים: פעילויות שיווק שהן מעל הקו כמו למשל עיתונות, טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו ועוד הפונות למסה המונית של ציבור.

מהצד השני מחכה אסטרטגיית השיווק אחד לאחד, וזה לא מתאים לכל מוצר או שירות אלא לכאלה שיש בהם עניין אישי או חדשנות שקשה להבין, קידום אורגני או בשפה המקצועית SEO נכלל בערוץ הזה.

גם הרשתות החברתיות הן מנגזרת השיווק של BTL והגולשים עצמם הפכו למעורבים וחלק מכל קמפיין בעצם ההתייחסות או השיתוף שלהם.

Related Posts

  • מה זה קונספט בקידום אורגני?מה זה קונספט בקידום אורגני?
  • 5 חוקים שכל חברה לקידום אתרים בתל אביב חייבת להכיר5 חוקים שכל חברה לקידום אתרים בתל אביב חייבת להכיר
  • איך לעקוב אחרי המתחרים שלכם בגוגלאיך לעקוב אחרי המתחרים שלכם בגוגל
  • קידום אתר תדמיתקידום אתר תדמית
  • למה אתר צריך קידום אורגני?למה אתר צריך קידום אורגני?
  • החשיבות של בניית קישורים בקידום אורגני בשנת 2022 ואיך לבנות קישורים בצורה נכונה?החשיבות של בניית קישורים בקידום אורגני בשנת 2022 ואיך לבנות קישורים בצורה נכונה?

|להציג את כל הפוסטים של yuval


« פוסט קודם
פוסט הבא »
מעוניינים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונשמח לעזור!





    ניווט באתר
    • קידום אתרים בגוגל
    • קידום אורגני
    • קידום בפייסבוק
    • מחקר מילות מפתח
    • בלוג שיווק באינטרנט
      • נקודה שחשובה לנו
    • מי אנחנו
    • צור קשר
    • 077-7296157
    קישורים שימושיים
    • מיתוג
    • בניית אתר
    • בניית אתר וורדפרס
    • בניית אתרים
    • אחסון אתרי וורדפרס
    • עיצוב לוגו
    • לוגו
    • פרסום באינטרנט
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום בגוגל
    • משרד פרסום
    • קידום אתרים
    מאמרים אחרונים
    • היתרונות של קניית קישורים לקידום אתרים בגוגל
    • מדוע חשוב לשפר את אחוזי ההקלקה על התוצאות שלנו בגוגל ואיך לעשות זאת?
    • כיצד ריענון תוכן קיים באתר שלכם יוכל לסייע לקידום האורגני שלו?
    • החשיבות של מחקר מילות מפתח לקידום אורגני ואיך נעשה אותו?
    • האם קידום בגוגל שונה מקידום במנועי חיפוש אחרים?
    • קידום אתרי קטלוג
    • קידום אתרים לעורכי דין – תחום קשוח השמור למקדמים תותחים בלבד
    התחילו לקדם את האתר שלכם
    חייגו עכשיו: 077-7296157

      עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | קידום אורגני | כתיבה שיווקית | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג
      דניב קידום בגוגל - קידום אורגני שמביא תוצאות
      גלילה לראש העמוד