מג'סטיק הוא כלי מבוסס קישורים. למעשה מדובר בפרויקט צדדי של החברה שמתחזקת אינדקס רשת בשם Mj12, המנהלת בסיס נתונים של אתרי אינטרנט. המידע שנצבר על ידי החברה מוצג בדרכים שונות ומגוונות, אולם הדברים העיקריים שצריכים לעניין את מי שמעוניין להשתמש במערכת על מנת לשפר את המיקום שלו בגוגל הם:
Citation Flow
מדד שמתייחס אל מספר הקישורים החוזרים אל דף מסוים. גם אתם לא מומחי SEO אתם ודאי יודעים, כי קידום אתרים אורגני מבוסס בין השאר על כמות הקישורים הנכנסים לאתר. מספר הקישורים החוזרים, הוא אחד המדדים החשובים ביותר בהן משתמשת מערכת דירוג האתרים של גוגל, ומספר קישורים גבוה, תורם למיקומים גבוהים.
Trust Flow
מדד זה מתמקד במיון הקישורים החוזרים לדפים על פי איכותם. נכון, גוגל יודע לסנן תכנים באיכות נמוכה, אולם עדיין קיימות לא מעט דרכים מהירות וזולות להשיג קישורים חוזרים באיכות ירודה. באמצעות מדד האמון, תוכלו לגלות אילו קישורים חוזרים מועילים לכם ואילו קישורים הם מהסוג שיעשה לכם נזק.
Topical Trust Flow
באמצעות נתון זה תוכלו לברר את חשיבותם של הדפים שלכם מול דפים של מתחרים ובהשוואה לאתרים העוסקים בתחומים זהים לשלכם. בגדול, אתר המתמקד בסוג אחד של תוכן, ומפרסם מסיבה מסוימת תוכן שונה, ידורג על פי מדד זה גבוה יותר בקטגוריה העיקרית שלו, מאשר בקטגוריה אליה שייך המאמר יוצא הדופן.
אלה הם הנתונים העיקריים שהמערכת תציג בפניכם. אמנם לא תוכלו לבצע בעזרתה מחקר של מילות חיפוש, אבל תוכלו לקבל תמונה טובה מאוד של השוק ושל אתרי המתחרים. בנוסף, המערכת תספק לכם תוצאות הכוללות את: מספר הקישורים החוזרים, רשימת האתרים שמפנים לדף שלכם, כתובות ה- IP ורשתות המשנה שלהם.
אם אתם עובדים עבור עצמכם או מנהלים מספר קטן של לקוחות שאינם סובלים מעודף תחרות, יכול מאוד להיות שתגלו כי הכלי הממוקד הזה, קצת גדול על הצרכים שלכם ותעדיפו להשתמש בכלים בסיסיים יותר. בגדול, מג'סטיק SEO מציע שפע אדיר של כלים שביכולתם להעניק לבעלי האתרים והמקדמים זווית ראיה חדשה של הנתונים השונים, כמו ארבעת אלה:
The Bulk Backlink Checker
מאפשר בדיקה של עד 400 כתובות URL בו זמנית. למרבה הצער המידע נשמר בדף נפרד עבור כל כתובת, כך שבמקום להיחשף לתמונה המלאה של הדירוג במקום אחד, יהיה עליכם לבדוק כל דף בנפרד.
The Compare Tool
כלי זה מספק פחות או יותר את אותם נתונים כמו ה- Bulk Backlink Checker, אולם הוא מציג אותם באופן ברור יותר ומסמן את האתרים בעלי הדירוגים הגבוהים ביותר בקטגוריה. החיסרון העיקרי: הבדיקה מוגבלת לעשרה אתרים בלבד.
Link Profile Fight
הוא עלול להיות קצת מעיק, עקב עומס האינפורמציה המופיעה בגרף הראשי. מצד שני הוא כולל גם הצגה גראפית נפרדת של ה- Citation Flow לצד- Trust Flow, שהיא הרבה יותר שימושית מאשר התצוגה המשולבת של שני המדדים.
Campaigns
באמצעות הכי הזה תוכלו לעקוב אחרי מספר אתרים בתחומי פעילות זהים לשלכם. למרות שהוא חוזר יותר מפעם אחד על חלק גדול מהאינפורמציה, מדובר בכלי שימושי במיוחד למעקב אחרי מתחרים.
נכתב על ידי צוות הקידום של ConvertiX – משרד פרסום דיגיטל