ניתוח תנועת גולשים באתר, היא הכוונה מה עושה הגולש מהרגע שהוא נמצא באתר מסוים. לאילו עמודים אותו גולש ניכנס? ומה הוא מחפש בהם? מידע זה חשוב בזמן קידום אתרים בגוגל. יש לזכור, כי הגולשים מבקרים בהרבה אתרים ולא נמצאים בהם הרבה זמן, ופשוט עוברים לעוד אתרים. עלינו לחשוב אם יש מסלול שאנו מעוניינים שהגולש באתר שלנו יגלוש או שאולי ישנם דפים שהיינו מעוניינים שהגולשים יהיו בהם. יש השפעה רבה על מיקום הקישור בדף, הצבע התוכן ועוד. באמצעות תכנות סטטיסטיות ניתן לבצע ניתוח תנועת גולשים באתר, כמו למשל כמה גולשים ביקרו באתר, וכמה זמן שהו בו, ואם פנו או השאירו הודעה לגבי מוצר או שירות. התכנות הסטטיסטיות כאמור, יכולות לספק לנו מידע רב על הגולשים, וכן, את השעות בהם יש הרבה יותר גולשים באתר וכך להבין אם הקידום האורגני שעשינו מביא תוצאות.
כיצד ניתן לכוון את הגולשים לאתר?
יש אתרים שבהם ניתן לראות תנועה של גולשים במשך היום, ויש כאלה אתרים שניתן לצפות בתנועה רבה של גולשים דווקא בשעות הלילה. אם נבצע ניתוח מעמיק יותר, נוכל להתאים את הקמפיינים שלנו לשעות שאנו מעוניינים כי הגולשים יגלשו בהן לאתר שלנו. באמצעות הגדרת מטרות לאתר, וגם ניתוח תנועת גולשים באתר, נוכל לכוון את הגולשים להגיע לאתר שלנו. ניתן לערוך שינויים ולנסות לבצע ניסויים שונים, על מנת להסיק את ההתנהגות של הגולשים באתר. כל בעל אתר יוכל לבקש ניתוח תנועת גולשים באתר מהחברה שבנתה לו את האתר ודואגת לתחזוקתו. במסגרת ניתוח תנועת הגולשים באתר, יש להגדיר כמה יעדים שחשוב כי הם יושלמו. כמה מהיעדים הללו, יכולים להיות ביצוע של פעולות באתר מבלי לעבור לדפים אחרים או לצפות בסרטון תדמיתי של העסק באתר.
ניתוח הנתונים באתר
ניתוח הנתונים באתר, יכולה לגרום לכם לבחון את כדאיות הפרסום בערוצי השיווק השונים כמו קידום בפייסבוק, על מנת שתוכלו לקבל את החלטות הנכונות. ניתן לשפר את מסע הפרסום שלכם בהתאם לנתונים שהתקבלו שיצביעו על תמונת המצב. היתרון של ניתוח תנועת הגולשים באתר, יכול להיות גורם משמעותי בקבלת החלטות על סמך של עובדות מבוססות, באמצעות התוכנות השונות לניתוח זה.
למידע נוסף בתחום היכנסו עכשיו לחדשות 10.