עצות לקידום אורגני
קידום אורגני בגוגל הוכח כבר במאות מחקרים כאחד מהדרכים היעילות ביותר לקדם מוצר או שירות מסוים של העסק. לעומת הקידום הממומן, מדובר כאן על צורת קידום שלוקחת קצת יותר זמן אך לטווח הארוך מדובר על השקעה משתלמת ביותר. אין צורך לשלם לגוגל על מודעות ממומנות אשר מזניקות את אתר החברה לראש רשימת התוצאות, אך ברגע שהקמפיין יורד גם אתר החברה נעלם מהעין. לעומת זאת, הקידום האורגני מאפשר תוצאות בטוחות שנשארות בשטח לאורך זמן. על מנת לאפשר קידום יעיל ואפקטיבי, מומלץ לשים לב למספר פרמטרים חשובים שמאפשרים להזניק את האתר שלכם למעלה בעמוד התוצאות.
נקודות מהותיות להבטחת קידום אורגי מוצלח ויעיל
כאמור, ישנם מספר קריטריונים שגוגל מקפידה עליהם, חשוב לתת עליהם את הדעת במטרה להבטיח קידום אורגני אפקטיבי ומהיר.
- Meta Title – Meta Title היא למעשה כותרת העמוד, אשר בה אמורות להופיע מילות המפתח המקודמות לעמוד זה. חשוב לברור בקפידה את מילת המפתח המתאימה ולשלב אותה בצורה הטבעית ביותר בכותרת העמוד. גוגל מקדישה תשומת לב מיוחדת ל – Meta Title ולמילות המפתח המופיעות בה, ולכן חשוב לתת על כך את הדעת ולעבוד בצורה מדויקת ומסודרת.
- כותרת ראשית H1 – H1 זוהי למעשה הכותרת הראשית של המאמר המופיע בעמוד, ולכן אין זה מפליא כי גוגל מייחסת אליה חשיבות מיוחדת. חשוב שהכותרת תכיל את מילת המפתח בצורה טבעית והגיונית, על מנת להקל גם על הגולשים וגם על מנועי החיפוש השונים.
- כותרת משנית H2 – H2 היא למעשה הכותרת המשנית של המאמר, אומנם אין לה את החשיבות של הכותרת הראשית אך היא עדיין בעלת השפעה. לכן חשוב להקפיד על כותרת משנית בעלת ערך לגולשים ולשלב בה את מילת המפתח המקודמת.
- התוכן הוא המלך – בשנה האחרונה הוכח מעבר לכל ספק כי בכל הקשור לקידום אתרים אורגני, התוכן הוא ללא ספק המלך. איכות התוכן והרלוונטיות שלו לקוראים, מהווים את אחד הגורמים המשפיעים ביותר על קידום האתר בגוגל. אומנם ישנה חשיבות מהותית לפיזור מילות המפתח בטקסט הכתוב, אך חשוב לוודא כי הדבר אינו פוגם באיכות התוכן. לפעמים עדיף לוותר על מילות המפתח, לטובת תוכן איכותי שיעניין א הקוראים ויגדיל את זמן השהייה באתר.
לסיכום, קידום אורגני בגוגל מבטיח לאורך זמן את צורת הקידום היעילה והאפקטיבית ביותר בגוגל. לצורך הצלחת הקידום, יש צורך להקפיד על קריטריונים מסוימים בתהליך פרסום בגוגל באמצעות קידום, ובכך להבטיח לעצמכם דירוג גבוה בגוגל.