במחקר משותף שנעשה באוסטרליה ובסין נמצא כי התמכרות לאינטרנט יוצרת פי 2.5. דיכאון אצל בני נוער.
מצד שני ידוע כי כמעט כל היזמים ומייסדי הסטארט אפ היום הם דור הצעירים "שחרש" מול המחשב, אז אליה וקוץ בה.
מהמחקר עולה כי גלישת יתר עלולה לגרום לסימפטומים שונים כמו תוקפנות, בעיות פסיכיאטריות, שיבוש מערכות יחסים חוליים שונים ועוד.
במחקר בוצע על 1,000 בני נוער כאשר אצל 64% מהם כבר התגלו רמות סיכון גבוהות אחרי 9 חודשים ואצל 87% נראו סימני דיכאון.
כאשר מדברים על קידום אורגני יש לציין כי כל מקדם אורגני שעובד ברשת, מומחה להרגלי הגלישה של בני נוער משום שהם מהווים קהל יעד פעיל מאוד והרבה מאוד קמפיינים פרסומיים מכוונים לשעות בהן הם פעילים, גולשים ונוכחים ברשת.
מצד שני- אין כמו הרשת….
לצד המתנגדים לרשת המסווגים אותה כגורם מפתה, ממכר ומזיק יש המון סיבות למה היא ממשיכה לצוד את תשומת הלב שלנו הרבה מאוד שעות ביום ודווקא מההיבט החיובי.
תארו לעצמכם שעכשיו אחרי שחצי עולם התרגל לנהל את חייו דרך הרשת, חברות עושות עסקים חוצי גבולות ברשת, מיליוני אנשים מתפרנסים מהאינטרנט ומאות אלפי אנשי קידום אורגני מקדמים את האתרים של הלקוחות שלכם, תצא הודעה שאין יותר רשת.
מה נעשה? לא נעשה כלום. אנחנו נשבוק חיים ולא נדע איזה יום היום.
כל הידע הזה!
חלק ניכר מהידע שיש היום ברשת, מוזן ע"י אנשי קידום אורגני שבעזרת מאמרים מקצועיים לכל אתר, בונים רשת של קישורים וכך מרשתים את האינטרנט ביחסים פנימיים של לינקים וקישורים לאתרים שונים.
כאשר מדברים על תחום בניית אתרים לדוגמא זה ידוע שכל עסק או חברה שיש להם אתר, חייבים לעשות היום קידום אורגני משום שאין דרך אחרת להיות נוכח ברשת ובעיקר להיכנס למקום טוב בגוגל דרך מילות מפתח.
גוגל יודע יפה מאוד איזה תוכן יש באתרים, איזה תוכן מעניין ואיכותי והוא בודק את זה בעזרת כל מניני אלגוריתם ונוסחאות שלו. כל מקדם אורגני יודע שאם הוא יעשה עבודה טובה מול איש תוכן מעולה, הוא יוכל לקדם אתרים בהצלחה רבה.
כל האינטרנט חוג לקולנוע
אם נסקור את מה שקורה ביוטיוב דומה שבגלל הכלים הטכנולוגיים והפלטפורמה כל אחד היום יכול להוכיח את עצמו בתור שפילברג הבא. מלבד ביוטיוב יש אתרים שלמים שמכילים רק סרטונים וחלק מהם ממש יצירות אומנות וביטוי של כישרונות חבויים.
הם כבר לא חבויים. בעידן בו כל אחד יכול להעלות סרטונים לרשת ויש מיליוני גולשים שאוהבים לצפות בהם, אין ספק שגם הוליבוד הולכת לזכות בהרבה מאוד במאים שאת ראשית דרכם עשו בסרטון משעשע על משחת שיניים בטעם קוויאר.
פרסום בגוגל עובד, אך גם סרטונים מהווים היום אמצעי אטרקטיבי מאוד למשיכת גולשים וגם לקידום אורגני בעיקר ביוטיוב.