כולם יודעים שקידום אורגני עושים עם מאמרים ולכן, אם אתם מקבלים שירותי קידום אורגני מחברת תוכן שהכותב שלה לא יודע להבדיל בין א' וה', הקידום האורגני שלכם לא יהיה שווה כלום. בתהליך בניית אתר וורדפרס וקידומו, חשוב מאוד לבחור מישהו שיודע לעבוד על בסיס הפלטפורמה ולהעלות דרכה מאמרים איכותיים.
יש יותר מדי אנשי קידום אתרים שחושבים שהם יכולים להזמין אתרים מחברת התוכן הכי זולה ברשת (שגם עושה עבודה בהתאם). כותבי התוכן הללו ממציאים את העברית, הדקדוק והתחביר מחדש ומזלזלים באינטילגנציה של הגולשים חד משמעית.
הם לא מעניינים, אין בהם זרימה של טקסט. הרבה פעמים הם משוכתבים ממאמרים אחרים והם מוכרים את אותו נושא, באותו פס ייצור של מאמרים גרועים המזיקים והורסים את התדמית של בעלי האתרים בהם הם נמצאים.
מאמר איכותי או מאמר "אשפה?"
מאמר צריך להיות מעניין, מרתק, מושקע וכזה שמי שמתחיל לקרוא אותו, ירצה גם לסיים. יש יותר מדי מקדמי אתרים שחושבים שגם בתוך מאמר "אשפה" אפשר להטמין מילות מפתח ולחשוב שהגולש וגם גולם מטומטמים, אבל זה לא ממש כך.
גוגל אומנם לא יודע עברית (ומסתבר שגם כותבי התוכן הללו לא…) אבל הוא מסוגל לבדוק כמה זמן שוהים גולשים בדפים מסוימים ומכאן הוא מקיש שיש בדף הזה עניין ותוכן איכותי ומעניין.
בנושא הזה, אי אפשר לעבוד כל גוגל ובטח שלא על גולשים שמבינים דבר וחצי דבר על כתיבה טובה ומאמר בעל נושא ותוכן מרתקים. פרסום בגוגל עובד, פשוט צריך לעשות אותו נכון.
קישורים לדפי זבל
חלק מעבודתו של המקדם האורגני היא ליצור כמה שיותר ויראליות וטראפיק למילות מפתח בין השאר ע"י יצירת מאמרים שכוללים אותן במינון מסוים. כתיבה שיווקית וקידום אורגני הולכים יד ביד. ולשלב ביניהם..עושה את העבודה לטובה הרבה יותר.
לכותבי התוכן הרדודים נדמה שאפשר לטמון אותן גם במאמרי "אשפה" ואיש לא ישים לב, העיקר שיהיו שם. המאמרים הללו מופצים, נשלחים ועוברים לכל מיני אתרים ופורטלים בזיקה ישירה או עקיפה לנושא המאמר, ובסופו שותלים קישור שיביא מקווים, גולשים סקרנים לאתר מפרסם המאמר.
גוגל שונא אתכם
מלבד הנושא של לחיצה על הקישור והעברה לאתר, יש כאמור משקל גדול מאוד לאיכות התוכן ולא רק לנפח שלו ופה יש כמה מקדמים אורגנים שנופלים ובענק. הם מזמינים עשרות מאמרים ללקוחות שלהם, תחת אותן שמות מפתח, בתקווה להציף את הרשת במילות המפתח ובקישורים כדי שהגולשים יגיעו אליהם. הם מזמינים אותם מחברות שכמו שהם משלמות ככה גם נקראים המאמרים שלהם: מגובבי שטויות, שגיאות, לא זורמים, לא מעניינים, משעממים וכאלה ששום גולש לא מצליח לקרוא אותם.
אז לפני שאתם מזמינים קידום אורגני ממישהו, תבקשו ממנו דוגמה למאמרים שהוא מוציא ואולי תצליחו להציל את עצמכם ואת העסק שלכם מהרס התדמית והשם הטוב שלכם.