כיצד קידום אתרים אורגני תורם לאתר שלך?
הקמתם אתר באינטרנט, השקעתם בו ואתם די מרוצים. אבל מה עכשיו? הוא לא יכול להישאר במצב שלו, "תקוע" באיזה שהוא מקום ברשת. אתם רוצים שיראו אותו, אתם רוצים שגולשים ייחשפו אליו. שהוא יביא לקוחות, אתם רוצים לשווק יותר בגללו, אתם רוצים לקוחות חדשים ואתם רוצים לעשות עסקים.
אם אתם לא תעשו קידום אתרים אורגני, אין לאתר שלכם סיכוי להתקדם ברשת. פעם כדי שצרכנים יתוודעו לגבינה חדשה היו מקימים דוכני טעימה ברשתות המזון זוכרים? קידום אורגני זה אותו דבר. הוא על תקן של דוכני חשיפה לאתר שלכם. הוא גורם לגולשים להגיע לאתר שלכם ולהיחשף למותג שלכם. להבין מי אתם ולבחור אולי להיות לקוחות שלכם.
קידום אתרים אורגני תורם לכל אתר שרוצה נוכחות חזקה ברשת.
אורגני זה ויראלי
קידום אתרים משמעו שעושים כל מיני פעולות כדי שהאתרים יתקדמו. עכשיו לאן הם אמורים להתקדם? מי האתר הראשון שאנו רואים כאשר אנחנו פותחים את האינטרנט? מי האתר שמקבל את פנינו ומשמש השער המרכזי לרשת- גוגל. אם כן המטרה של קידום אתרים אורגני היא להגיע לעמוד הראשון בגוגל, שזה העמוד שמיליוני בני אדם וגם בישראל נחשפים אליו ומה שכתוב בו משפיע ומשנה חיים של עסקים.
אם גולשים מקלידים אל הביטוי "מערכת סולארית", הם כנראה מחפשים אחת כזו. עכשיו בארץ יש כמה וכמה חברות שעוסקות בזה. אז לאיזו חברה הם יפנו ולמה?
פעם היינו מתייעצים עם חברים ומקבלים המלצות על בעלי מקצוע ונותני שירותים, היום כל צורת הצריכה שלנו השתנתה. אנחנו לא מרימים טלפון לשכן, אנחנו נכנסים לגוגל וכותבים מה שאנחנו מחפשים והוא מעלה לנו רשימה של אתרים.
למה הוא מעלה דווקא אותם? כי הם עושים פעולות שונות באתר כדי להתקדם אורגנית בגוגל. קוראים לזה קידום אתרים אורגני.
מילות מפתח בקידום אורגני
אחת השיטות להתקדם עם האתר לעמוד הראשון של גוגל, היא להכניס לאתר ולהפיץ ברשת תכנים המכילים את מילות המפתח, באמצעותם מחפשים הגולשים מידע ברשת. אם למשל מישהו כותב ארון קיר, גוגל יעלה לו אתרים שיש בהם תכנים עם המילים הללו. יש המון אתרים שיש בהם את התוכן הזה, אבל אם הם לא עושים קידום בגוגל, הם לא יעלו בדף הראשון, הם יכולים להיות בדף העשירי ושום גולש פוטנציאלי לא יגיע אליהם. זה ידוע שהגולשים מתעכבים על הדף הראשון ובכלל לא גוללים לדף השני.
קידום אתרים אורגני גורם לכך שהאתר שלכם בתהליך כלשהו, עושה כל הזמן צעדים כדי להתקדם לעמוד הראשון בגוגל. זה כולל הפצת תכנים, אבל זה גם כולל התאמה של מבנה האתר והקוד שלו לדרישות של גוגל ואלה משתנות כל הזמן.
מקדם אתרים אורגני טוב, נמצא כל הזמן עם היד על הדופק לגבי השינויים באלגוריתם של גוגל, ומנסה לדבר אתו באותה שפה. אם הדרישה של גוגל עכשיו היא לטקסטים ארוכים, זה מה שהוא יבקש מכותבי התכנים שלו, אם יש צורך לשנות את תגיות או מבנה של אתר, הוא יעשה את זה. הוא יסיק שצריך לעשות את השינויים הללו באמצעות מאמרים שהוא יקרא מהם הוא יבין מה גוגל עושה ומה הוא חייב לעשות כדי להתאים אותו אליו. קידום אורגני לא פועל בחלל ריק, הוא חלק מהעדכון היום יומי מול גוגל.
לחזרה לעמוד הבית