בדיוק כמו של העולם העסקי הפיזי עובר שינויים גלובליים בשנים האחרונות, גם עולם העסקים הוירטואלי מתאים את עצמו למדיניות המשתנה, להלך הרוחות העולמי ואפילו לרצון של כולנו להתקשר עם חברות ברחבי העולם למטרות שונות. האופן הברור ביותר שבו הגלובליזציה הוירטואלית באה לידי ביטוי, הוא בהתאמות שמבצע מנוע החיפוש גוגל בתהליך קידום אתרים אורגני. אם עד היום, חברות שפעלו באזור מדינת ישראל לא יכלו להשפיע על לקוחות בארצות הברית או באירופה. כיום המדיניות הגלובאלית של גוגל מאפשרת לענות בדיוק על הצרכים האלה בצורה ההולמת וההוגנת ביותר. זאת, בשל כמה וכמה עדכונים חשובים שערכה גוגל, איתם אתם יכולים לשנות לגמרי את כללי המשחק. כל מה שחסר לכם עכשיו, הוא ליצור את האסטרטגיה הנכונה לאתר שלכם ולהתחיל להריץ קמפיינים ולראות תוצאות.
מה המשמעות של קידום אתרים אורגני בחו"ל?
חשוב להסתכל על התמונה המלאה מבחינה עסקית כאשר עושים את הבחירה להיכנס לתהליך קידום בגוגל ברמה הבינלאומית. מבחינה אסטרטגית ופיננסית, עם בית העסק שלכם לא נותן שירותים לקהל גלובאלי, אין לכם שום סיבה אמיתית לבחור להשקיע בתהליך כל כך נרחב. לעומת זאת, אם עומדים לרשותכם שירותי שילוח בינלאומיים, משאבי ייצור ופיתוח מוצרים ואפילו קשרים בין לאומיים ראשוניים והתעניינות לקוחות בחו"ל – גם העסק הקטן ביותר יכול לחשוב על הרחבת הנראות אל מול קהל הלקוחות בעזרת תהליך קידום אתרים אורגני במדינות שונות ברחבי העולם. אם כך, המשמעות העיקרית של תהליך קידום אתרים אורגני בחו"ל היא קודם כל הרחבת קהל היעד ומתן מענה לדרישות של לקוחות ברחבי העולם.
היתרונות של קידום בגוגל בחו"ל
כמו בכל בחירה לוגית אחרת בבית העסק שלכם, גם כאשר אתם שוקלים את האפשרויות שלכם בנוגע לתהליך קידום אתרים אורגני שווה להבין מה הם היתרונות. אז באמת יש סיבות רבות לתהליך קידום גלובלי, אבל רבים מהמומחים בתחום מתייחסים לשלוש סיבות עיקריות שבגללן שווה לכם להשקיע בתחום:
מרחב פעילות עצום
מנוע חיפוש גוגל הוא המקור לשאלות ותשובות של מיליונים של אנשים מדי יום ביומו. תוסיפו לכך את העובדה שגוגל לא ממש מפרידה גיאוגרפית בין מדינות שכנות (למשל בארה"ב), ויש לכם מרחב תמרון עצום מול מתחרים שונים. בישראל התחרות היא צפופה למה לחדור לשווקים קיימים או לבלוט בשווקים חדשים.
התפקוד של גוגל באנגלית
האלגוריתם של קידום אתרים בגוגל נבנה על מנת לתת מענה לשפה האנגלית בראש ובראשונה. תוצרים של קמפיין קידום אתרים אורגני באנגלית, הם על פי רוב תוצרים טבעיים יותר, ואיכותיים יותר מאשר בכל שפה אחרת. ולכן אתם ממש רוצים לפעול בנישה גלובאלית ובשפה האנגלית.
שימוש באופציית קידום מקומי
במדינות גדולות יש לכם אפשרות לבצע קידום אתרים אורגני על בסיס גיאוגרפי תוך שימוש בגוגל מפות. זהו כלי חשוב במיוחד, שמבדל אתכם מול עסקים אחרים ומחזק את האמינות מול הלקוחות השונים.
במיוחד לשוק הגלובלי – דרוש מומחה קידום מוצלח
החשיבות של תהליך קידום אתרים אורגני מתעצמת לאור העובדה שאתם לא צריכים להשקיע את אותם סכומי הכספים הנדרשים בתהליך קידום ממומן. יחד עם זאת חיוני לפעול בצורה מקצועית, בעזרת אנשי מקצוע מעולם קידום האתרים, כדי לקלוע בדיוק למטרות הקמפיין ולהניע את הלקוחות שלכם לפעולה. כל החלטה שתיקחו בליווי איש מקצוע תשתלם לכם לטווח הארוך ותביא בדיוק לתוצרים הרצויים מאתר האינטרנט שלכם.