קידום אתרים מקצועי לעסק שלכם
קידום אתרים מקצועי לעסק שלכם- למה זה משתלם? האינטרנט הוא עולם גדול ועצום בו יש המון אתרים. בארץ הבינו כבר רבים שאם הם רוצים לשווק יותר ממה שהם משווקים, הם חייבים אתר אינטרנט. זוהי האפשרות היום לחשוף מוצרים או שירות בפני לקוחות פוטנציאליים, הלא הם הגולשים ברשת.
האינטרנט שינה את הרגלי הצריכה. אם פעם היינו מסתכלים בפרסומות, או בקטלוגים של חברות כדי לראות מה יש להם במלאי, או לוקחים את האוטו ונוסעים לאיזה אולם תצוגה לקנות רהיטים או כל דבר אחר הביתה, היום הדברים הם הרבה יותר קלים, נוחים ופשוטים. כל אחד מהכורסא שלו בבית יכול לגלוש באיזה אתר שהוא בוחר ולהזמין מה שהוא רוצה, להתוודע לאתרים ולמוצרים חדשים. לחברות חדשות, ואולי גם להפוך יום אחד ללקוח שלהם.
השאל הנשאלת היא- איך הגולש מגיע דווקא לאתר מסוים, ולמה הוא לא מגיע לאתרים אחרים. התשובה היא: בעליו של האתר הזה עושה קידום אתרים מקצועי לעסק שלו. ואם הוא לא היה עושה, לא הייתם מגיעים גם אליו.
האינטרנט המציא את השיווק מחדש
לאינטרנט יש חוקים משלו, והוא המציא את השיווק מחדש. הוא שינה את ההרגלים בהם אנשים נהגו לצרוך מוצרים, לקבל מידע. אם פעם היו פליירים בתיבות הדואר, היום אין כלום. היום יש מחשב וחיבור למחשב או סמארטפון באמצעות אפליקציות אפשר לגלוש לכל בית עסק, ולדעת בזמן אמת אם הוא פתוח, מה הוא מוכר ובכמה. היום הקשר בין הלקוח והמוכר הוא מאוד מידי ואינטנסיבי. הוא דורש בסה"כ להתחבר טכנולוגית לבית העסק ולקנות מה שאתה רוצה. אתה יכול לקרוא עליו חוות דעת ולקבל עליו המלצות. ולקנות משהו שאתה בטוח שהוא טוב, כי קיבלת עליו מידע. אתה יכול גם להשוות בינו ובין מתחרים דומים ולעשות החלטת קנייה נכונה. בעבר לא הייתה שום אפשרות כזו של השוואת מחירים, כל מי שרצה למכור לאנשים משהו, מכר להם במחיר שהוא החליט, ולא הייתה להם רשת ביטחון כמו שיש באינטרנט להיכנס למשל לכל מיני אתרים ולראות כמה עולה תריס חשמלי. מה שאמרו להם זה מה שהם שילמו. היום זה לא יכול לקרות. היום לפני שאנשים קונים משהו, הם כבר יודעים באמצעות האינטרנט, איפה עוד מוכרים אותו, באיזה חנויות וכמה הוא עולה כל מהר. אז כבר מראש יש להם קלף חשוב למיקוח.
קידום אתרים מקצועי, גורם לכך שאת האתר שלך יראו כמה שיותר גולשים וגם מהסמארטפון.
אורגני או ממומן, מה המטרות שלכם?
יש שני סוגי קידום אתרים מקצועי. יש קידום אורגני שעובד על יצירת קישורים והפצת תכנים לקישורים הללו, ויש קידום אתרים ממומן שנעשה באמצעות כלי בשם גוגל אדווארדס. מדובר על קמפיין מודעות שאתר יכול לעשות. בדרך כלל סוג הקידום הזה יוצר ותורם לחשיפה מידית. זאת אומרת שאם יש כלם מוצר חדש ואתם רוצים שכמה שיותר גולשים יתוודעו אליו, זאת הדרך לעשות את זה. קידום אורגני שזה סוג הקידום השני, תורם בדרך כלל לאורך זמן. זהו תהליך בו מקדם האתרים האורגני מתאים את האתר לאלגוריתם של גוגל מכל מיני בחינות: זמן טעינת האתר, שהות הגולשים באתר, היררכיית התוכן, ממשק ניווט, כותרות בולטות ועוד יתרונות שהוא מחפש בכל אתר. לפי זה הוא ממקם את האתר בגוגל. כאשר רוצים לעשות קידום אתרים אורגני, יש צורך להתמקד במילות המפתח שרלבנטיות לאתר, ואשר צריכות להיות כלולות בתכנים שלו ובהתחלה, גם באתר עצמו בשלב הבנייה שלו.
אנשים שקראו את הכתבה התעניינו גם ב: קידום בפייסבוק | קידום אתרים בגוגל