אתרי תדמית הם אולי האתרים הנפוצים ביותר באינטרנט כיום. אלו אתרים המייצגים עצמאיים, עסקים וארגונים שונים בכל סדר גודל ובכל תחום. אתרים אלו לרוב כוללים מידע אודות העסק ופועלו, שירותים ומוצרים שהוא מספק וכמובן אפשרויות שונות ליצירת קשר. האתר יכלול לרוב גם תיק עבודות של החברה, אזור בין לקוחותינו והמלצות וכמובן בלוג מאמרים אליו ניתן יהיה להעלות תוכן בעל ערך לגולשים ולשמור על האתר מעודכן. קידום אתר תדמית דורש התמקצעות רבה בתחום הקידום האורגני ועבודה על עשרות רבות של סעיפים לאורך החודש והשנה.
כמה דוגמאות לסעיפי עבודה חשובים כחלק מכל הליך קידום אורגני מקצועי:
- מחקר מילות המפתח – הבסיס למעשה לכל עבודת קידום אתרים אורגני הוא מחקר מילות מפתח. באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל או כלי מילות מפתח אחר הנחשב מהימן, ניתן יהיה למצוא, לחקור ולבחור את הביטויים בהם נרצה לקדם את האתר של הלקוח ואילו ביטויים עשויים להיות רלוונטיים לא רק להבאת מבקרים לאתר שלו אלא גם להבאת לקוחות.
- שיפור מבנה האתר – שיפור המבנה של האתר מבחינת תפריטים, ניווט, נוחות, חוויית משתמש ועוד.
- כתיבת תוכן לאתר – חשוב לשמור על האתר מעודכן לעתים קרובות ולהעלות אליו מאמרים. חברת הקידום תדאג לכתוב ולהזין תכנים חדשים באתר כדי לשמור עליו מעודכן. גוגל אוהבים להציג לגולשים שלה אתרים מעודכנים, רלוונטיים ועם תכנים טובים וייחודיים.
- אופטימיזציה לתוכן קיים – חשוב שהתוכן יהיה איכותי, קריא ובעל ערך לגולשים אך חשוב לכלול בו גם ביטוי מפתח מסוימים, לבצע התאמות שונות למנוע החיפוש של גוגל, אופטימיזציה לתמונות, לכותרות, לעדכן תגיות מטא ועוד.
- שיפור חוויית המשתמש באתר – תחום הכולל עשרות פרמטרים שחשוב לדאוג להם כדי לשפר את חוויית השימוש באתר, החל מהתוכן, דרך העיצוב ועד שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמת האתר למובייל ולגלישה במסכים שונים ועוד.
לסיכום: פרסום בגוגל הנו אפשרי ב2 טכניקות עיקריות: פרסום ממומן במערכת הפרסום של גוגל אדס וקידום אתרים אורגני שהיא הטכניקה הפופולרית ביותר וגם המשתלמת ביותר בטווח הארוך. קידום אתר תדמית דורש עבודה סיזיפית ומורכבת במהלך החודש ולכן חשוב לעבוד עם חברת קידום מנוסה ומקצועית שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד וכמובן תספק לכם תוצאות.
עוד לא הגעת לשלב הקידום וצריך להקים אתר אינטרנט ? דבר עם ג'נסיס – בניית אתרים עם עיצוב פרימיום ייחודי