גוגל מפתחת ומעדכנת כל הזמן את האלגוריתם שלה, וכל פעולה של קידום בגוגל דורשת היום הבנה של מה גוגל רוצה ואיך נוכל לספק לו בדיוק, אבל בדיוק את מה שצריך כדי לעלות יפה בתוצאות החיפוש שלו.
אחד הדברים עליהם ידוע שגוגל מתעכבת ושוקלת, תרתי משמע או התוכן וליתר דיוק- האורך שלו.
בשנת 2016 עשתה עשתה סוכנות SNAP לשיווק דיגיטלי הערכה וקבעה כי מדובר בלא פחות מ-2,500 מילים למאמר.
אבל- אם זה כך, אפשר להתחיל לזבל ולזבל לא רק 2,500 אלא גם יותר מזה והאם זה מה שיעשה לנו קידום בגוגל.
גם ניל פאטל אחד המומחים הכי גדולים היום לשיווק באינטרנט שבעבר גרס כי אורכם של תכנים קריטי בנושא של קידום בגוגל אומר היום כי לא ברור מהו האורך האידיאלי בשביל גוגל.
כמות ואיכות התוכן עושים קידום בגוגל
במרץ 2016 הובן כי שלושת הפרמטרים הכי חשובים לקידום בגוגל הם: RANKBRAIN, קישורים ותוכן.
מבחינת התוכן מה שמרשים את גוגל זה אמצעים דיגיטליים לצד טקסט (תמונות וסרטונים). כתיבה יסודית, מפורטת וחתומה ע"י מומחה. וכתיבה עם תחביר נכון.
כל הדברים הללו מן הסתם, גורמים גם לגולשים לשהות בדף מסוים באתר, לעיין בחומר עד תומו ומובנים ע"י גוגל ככתיבה איכותית ולא חשוב מה האורך שלה דבר שכמובן עוזר גם לאותו התהליך של קידום אורגני לאתר.
יחד עם זאת יודע כי גוגל מדרג תכנים ארוכים, אבל כאמור לא די בכך, צריך עוד כמה דברים.
קישורים- קידום בגוגל!
איש בשם סמואל סקוט, שהוא ראש השיווק והתקשורת בחברת LOGZ, חושב ששיווק מוצלח מושג גם בנוכחות טובה באמצעי המדיה כחלק מיחסי הציבור. פרסומים שמדברים עליהם, שמסקרים את החברה או המותג והופכים אותו לרלבנטי ומעניין.
חוץ מזה שקישורים נכנסים חיוניים לקידום האתר אבל זה מה שגורם לכל מיני מקדמים גם לקנות קישורים או לשתול אותם באתרי קש, מה שעלול להוביל את גוגל לצעדי ענישה, כי היא רוצה לנקות את הספאם. לדוג' אתם מקדמים את הביטוי "מתנות לראש השנה" השתמשו באתרים חזקים, אתרים בעלי ותק היכולים לחזק את קידום האתר שלכם ובכך לקדם את הביטוי הרלוונטי ולהגיד את כמות הטראפיק באתר.
אתרים רספונביים וקידום בגוגל
קצת על תהלייך של בניית אתרים – התאמת אתרים למובייל, נותנת גם היא דירוג גבוה מצדה של גוגל שהתאימה את האלגוריתם שלה גם לפרמטר הזה ובעיקר לאור העובדה כי השימוש במובייל צמח בין 2014-2015 ב- 58% וצפוי לעלות עוד.