ישנם ככל הנראה מאות מרכיבים המשפיעים על קידום בגוגל. רק חלקם ידועים לציבור, אחרים משוערים על ידי מומחים מכל העולם ואחרים נשארים עמוק בכספת של גוגל. נוסף לכך, גוגל מקפידה על שינויים במנוע החיפוש ומשדרגת אותו אחת לכמה זמן. אז אם קידום אורגני אינו בשליטה מלאה שלנו – כיצד אנו יכולים לשלוט בתוצאות מנוע החיפוש אתם שואלים? ובכן, אף אחד חוץ מגוגל לא יכול לשלוט במנוע החיפוש, אולם כן אפשר לבצע פעולות רבות המסייעות לקידום האתר וכך האתר עושה התקדמות במעלה תוצאות החיפוש מעל המתחרים שאינם עושים זאת או עושים זאת פחות טוב מכם. זו הסיבה מדוע אנשים משלמים לחברות קידום ומקדמים מקצועיים לקדם את האתר שלכם – כיוון שאלה עושים זאת למחייתם ובעלי ניסיון והידע הנדרש לספק גם את השירותים המבוקשים לקידום האתר. אז אם אתם מעוניינים להשקיע וליצור מיתוג עסקי לאתר שלכם- אתם צריכים להבין איך הקידום בגוגל עובד.
אז במה אנו מתחילים כדי להפוך את הקידום לאפקטיבי?
הדבר הראשון כשמדברים על קידום בגוגל,פרסום באינסטגרם ובפייסבוק הוא אפיון האתר וקהל היעד שלכם. רבים יאמרו לכם שבתהליך הקידום הדבר הראשון הוא בחירת מילות המפתח לקידום. בהליך העבודה עצמו זה נכון, אולם כאשר לקוח חדש מגיע לחברת קידום יהיה עליו קודם כל לפרוט את מטרות האתר שלו, את קהל היעד אליו הוא מכוון ואז רק לבצע חקר מילות מפתח ולבחון את הביטויים בהם הוא רוצה לקדם את האתר.
כדי להגדיל את קהל היעד יהיה עליכם לענות על מספר שאלות:
- מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלכם?
- באיזו שכבת גיל הוא?
- האם אתם מכוונים לקהל במיקום גיאוגרפי מסוים?
- איזו שפה הוא ידבר?
- האם הוא יהיה גבר או אישה או שאתם מכוונים את המוצר/שירות לשני המינים?
- האם יש לקהל שלכם תחומי עניין מסויימים?
- מה אתם חושבים שהקהל שלכם יחפש בגוגל כדי להגיע אליכם?
לאחר שתענו על כל אלה יהיה ניתן בהחלט להגיע לחלק של בחירת מילות המפתח הנכונות. זה חלק קריטי עבור קידום אורגני לאתרכם. קחו לדוגמה מצב שבו קהל היעד שלכם, אליו אתם רוצים לכוון, הוא קהל יעד המתגורר באזור הצפון. נניח שהמשרד שלכם הוא בנהריה ואתם רוצים לכוון לתושבי העיר והסביבה. בהתאם לתחום העיסוק שלכם תוסיפו את מילת המפתח הראשית לשם העיר. למשל אם אתם מנהלי חשבונות אז תוכלו לבחור מילות מפתח בסגנון הבא: מנהל חשבונות בנהריה, מנהל חשבונות בצפון, מנהל חשבונות בעכו, מנהל חשבונות ברגבה, מנהל חשבונות בכרמיאל, מנהל חשבונות במעלות וכך הלאה. תוכלו לבחור גם לקדם צורות שונות של הביטוי, לדוגמה: הנהלת חשבונות בנהריה, הנהלת חשבונות בצפון וכד'. יש אינספור וריאציות שונות ולכן, על מנת לקדם את האתר בביטויים הנכונים יש הצורך בחקר מילות מפתח איכותי ומקיף ואז ניתן לבחור את מילות המפתח בהתאם לתקציב הקידום שלכם שכן יותר מילות מפתח לרוב ידרוש יותר עבודה ולכן גם יעלה לכם יותר. פנייה אל חברת בניית אתרים המציעה שירותי קידום בגוגל היא בחירה שתהפוך את אתרכם לא רק למקודם טוב, אלא גם ישאיר את הגולשים באתר לאורך זמן.