קידום העסק בקבוצות פייסבוק
טוב שבאתם , אני מניח שכבר הקמתם לעצמכם אתר פייסבוק (דף עסקי בפייסבוק) למטרת קידום והגברת החשיפה של עסקכם … אם לא זה הזמן ראו פרטים ב- דף פייסבוק עסקי
אם כן הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת : והפעם ההתמקדות הינה ב"קבוצות בפייסבוק".
מכירים את הנושא של קבוצות בפייסבוק ? תופעה מאד נפוצה ויש המון קבוצות בפייסבוק שבעצם כל מטרתן היא בעיקר חשיפה של דפי עסק ושל אתרים ובלוגים ובקיצור חשיפה של העסק שלכם להרבה אנשים החברים בקבוצות הללו שחלקם עשוי להפוך לאוהד הבא לדף העסק שלכם או אף ללקוח הבא שלכם אם אתם מספיק אטרקטיביים וממוקדים בפרסום שלכם בקבוצה.
ובכן אני מציע לכם להירשם לכמה שיותר קבוצות בפייסבוק בתנאים הללו :
א. לקבוצה יש לפחות כמה מאות חברים – פחות מזה לא כדאי אלא אם מדובר על קבוצה שעוסקת בתחום עיסוקכם או משיק לו
ב. הקבוצה מאפשרת לכם פרסום פוסט משלכם וללא אישורים מיוחדים. אלו בד"כ קבוצות שמטרתן פרסום אך לא רק.
ג. קבוצה שתחום העיסוק שלה או משתתפיה שייכים לתחום העיסוק שלכם או משיקים לה – תחומים דומים או תחומים משלימים (כך לדוגמא אם אתם שייכים לתחום קידום אתרים תוכלו להירשם לקבוצה של מפתחי אתרים או ההפך)
ד. קבוצות של פרגון הדדי לדפי עסק בפייסבוק ו/או פרגון הדדי לאתרים באמצעות סיגנלים חברתיים (כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות באתר) : אם אתם בתחילת הדרך עם דף העסק שלכם ( אך לא רק …) ואתם מוכנים לפרגן לאחרים שיחזירו לכם זו
דרך התחלתית מצויינת להתחיל לצבור לייקים לדף העסק שלכם בצורה חוקית. בחלק מהקבוצות הללו יש גם אפשרות לתגובה/שיתוף הדדי לפוסטים בדף העסק , מה שיתרום לחשיפת עסקכם אפילו יותר מהלייקים. ולבעלי האתרים שביניכם,בחלק מהקבוצות הללו יש אפשרות לפרגון הדדי לאתרים באמצעות כפתורי השיתוף לרשתות החברתיות (פייסבוק,גוגל פלוס,לינקדאין,טוויטר,PINTEREST ועוד …) שמומלץ מאד כי יהיו בכל אתר.
ואם לא ידעתם פרגונים כאלה ברשתות החברתיות תורמים לחשיפה וקידום של אתרכם וערכם של הסיגנלים החברתיים בתרומה לקידום אתרים הולך ועולה בעיני גוגל. דוגמא לקבוצה שכזו … בעיקר לפרגונים בלייקים בדף העסק בפייסבוק ,https://www.facebook.com/groups/like.share.web/
וקבוצה נוספת שמתמקדת יותר בפרגון הדדי באמצעות תגובות ושיתופים לפוסטים בדף עסקי בפייסבוק, פרגונים הדדיים בעוקבים פלוסים ושיתופים בדפי גוגל פלוס ופרגונים הדדיים לאתרים באמצעות כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות (פייסבוק,גוגל פלוס,טוויטר,לינקדאין ו- פינטרסט … https://www.facebook.com/groups/mutual.comment.share/
אז איך מחפשים קבוצות בפייסבוק :
נכנסים לגרף החיפוש של גוגל ומקלידים מילות חיפוש, כך למשל אם אתם מחפשים קבוצות כדי לפרסם בהם הקלידו "פרסום" או "עסקים" או "נטוורקינג" או"לוח" או "אינדקס" וכו'.
אם אתם מחפשים קבוצה לתחום עיסוק מסויים הקלידו מילות חיפוש בהתאם ובחרו את הקבוצות אשר מוצגות בתוצאות שקבלתם. שימו לב שאתם בוחרים קבוצה ולא דף עסק או פרופיל אישי (אגב, בהזדמנות זו רציתי לציין שאם מצאתם דף עסק בתחום שלכם או דומה/משיק לתחום שלכם והיה ומדובר בדף עסק עם פעילות רבה = מעל 700 לייקים ובעיקר מדד "אנשים מדברים על זה" מעל 100 ,אזי כדאי לכם להצטרף לדף עסק זהבאמצעות לייק ולהשאיר בו תגובות לפוסטים עם ערף מוסף לתחום – כמובן שהתגובות יהיו מהפרופיל שלכם ולא מדף העסק , כך למעשה השארתם עקבות שלכם בדף עם פעילות רבה וקיים סיכוי גדול להגברת החשיפה שלכם) .
בנוסף שימו לב שאתם גם רואים את מספר האנשים בקבוצה. על מנת לא להתבלבל ולבחור רק בקבוצות ולא בדפי עסק או פרופילים,בצד ימין של תוצאות החיפש מופיע המונח "מסנני חיפוש" ושם לחצו על "קבוצות" ותקבלו רק קבוצות , ראו התמונה מטה הממחישה את דברי (לחצו עליה … יש חיצים וסימונים על הדברים החשובים שציינתי עד כה).
במידה ובחרתם קבוצה/ות בקשו להצטרף אליהן ועם קבלת האישור להצטרפות במייל או בהתראות בדף שלכם,אתם מוזמנים להתחיל ולפרסם פוסטים בקבוצות הללו. דרך נוספת לחפש קבוצות איכותיות ולהצטרף אליהם …
נסו את השיטה הבאה. הכנסו אל הלינק http://www.facebook.com/findgroups
איך וכיצד מפרסמים בקבוצות:
משתפים/מפרסמים פוסטים מדף העסק לקבוצות , נכנסים לקבוצה ומפרסמים פוסט עם קישור לדף העסק שלכם או קישור לאתר שלכם ו/או לבלוג שלכם וכו' . אף פעם אל תפרסמו רק קישור בלבד, אלא הוסיפו כמה מילות תוכן שיווקיות. שימו לב שהתוכן של הפוסטים בקבוצות חייב להיות מעניין, שיווקי ואטרקטיבי וגם לא ארוך מדי ,משהו בין 3-6 שורות ולא יותר.
שימו לב ! חשוב לצרף תמונה אטרקטיבית ו/או קשורה לתוכן הפוסט,זה משפר את נראות הפוסט והן את הסיכוי להקליק עליו. אני מזכיר לכם דברים חשובים אלו מאחר ואתם מתחרים על תשומת הלב לפוסט שלכם מול מאות או אלפי פוסטים אחרים. דבר חשוב נוסף שיש לשים לב אליו הוא מועד פרסום הפוסט בקבוצה בהתייחס לאוכלוסיית היעד אליה הפוסט מכוון. ישנן שעות בהן הפעילות בקבוצה דלה ואלו יש שעות אחרות בהן רבים יותר הפעילים בקבוצות.
זו עבודה כמעט יומית ודורשת משאבי זמן די רבים. כמו שאמרתי בתחילת פוסט זה בכדי לקדם את דף העסק/האתר שלכם אתם חייבים להיות פעילים בקבוצות ולא רק בפרופילים ודפי עסק של אחרים. עבודת שיתוף/פרסום הפוסטים לקבוצות אינה פשוטה וגוזלת זמן לא מועט… האמינו לי עשיתי זאת בצורה ידנית במשך כמעט שנה ,כך גם חשיפת עסקכם באמצעות רשימות דיוור במיילים .
ולכן … אחרי שמצאתי פתרון לעניין …
רציתי להמליץ לכם על כלי להגברת החשיפה יומ-יומית של עסקכם בפייסבוק,במיילים ובבלוגים – אשר ייפשט עבודה כמעט יום יומית זו ויחסוך לכם משאבי זמן רבים
כנסו לקישור מטה ותראו את T-ROO כלי אפקטיבי,זול ופשוט לתפעול שאני ממליץ עליו בחום באופן אישי ומשתמש בו ברמה יום יומית … כדאי ,וגם אשמח שתשתפו הקישור שעוד ידעו עליו.
http://app.t-roo.co.il/[email protected]&utm_medium=App&utm_campaign=Sel&hostURL=freeURL&AgentID=751
תוכלו גם לשתף את המאמר באמצעות כפתורי השיתוף לפייס ולגוגל פלוס … תודה.
Google+ נכתב על ידי "dany vecsler"
דני תודה על האינפורמציה. מידע כזה בהחלט שווה שיתוף!
תודה רבה אשמח שתשתף שעוד ידעו …
דני . א ) תודה סיכום מצויין . ב ) למרות שאני נמצא בכמה מאות קבוצות ומפרסם בהן העבודה נעשתה ללא בסיס תיאורטי מוצק ועתה השלמת לי את החסר . אז ממש תודה ג ) ועתה שאלה מאתגרת . אני נכנס לקבוצה כותב מלל מצמיד תמונה שנמצאת על המחשב שלי ומעלה את הפוסט לקבוצה . הפוסט עולה כשהמלל למעלה ומתחתיו התמונה בגודל גדול . חשוב מאד לגבי !!! אני נכנס לקבוצה השניה שם את אותו מלל ( cont.V ) מצמיד את אותה תמונה ומעלה את הפוסט . עובר לקבוצה השלישית וכן הלאה …… עסק מתיש ביותר . האם יש אפשרות להעלות את אותו פוסט בכמה קבוצות בעת ובעונה אחת בו בזמן ….. אבל !!!! שהתמונ ה תצא בגדול או מתחת או מעל למלל . ב t-roo וברב מסר הדבר לא ניתן התמונה יוצאת בצידי המלל ובקטן . אמנם ניתן ע"י לחיצה להגדילה אך למטרתנו זה לא בא בחשבון . אז יש לך רעיון ??? . פניתי לפייסבוק אך שם אמרו לי שאם יש דרך רק דני וקסלר יידע אותה . (: .
יורם תודה רבה, עניין התמונה הוא חסרון של t-roo אך מעבר לכך רק יתרונות יש לאפליקציה זו ובינהם אפשרות הפצת פוסט לכ- 80 קבוצות בבת אחת בדקה אחת … חוסך המון זמן
לא הבנתי איך אני מצטרפת לקבוצה מתןך הדף העסקי שלי 🙁
את מצטרפת לקבוצות באמצעות הפרופיל שלך , לוחצת על הצטרפות ומחכה לאישור , אין לזה קשר לדף העסק שלך