קידום בגוגל כמו מקצוענים
כדי לבצע קידום בגוגל כמו מקצוען יש הצורך לפעול לפי החוקים של גוגל. כלומר להתרכז בחלוקת הערך לגולש, לדאוג שהתוכן יהיה רלוונטי עבורו וכמובן לגרום לכך שהאתר יהיה ידידותי למנוע החיפוש. עם זאת, יש טיפים איכותיים שנדיר למצוא אותם סתם כך ברשת וכי יש לחפור עמוק ולקרוא מאמרים רבים כדי להגיע אליהם, אשר מסייעים בניצול האופן שבו עובד מנוע החיפוש כדי לשפר את המיקומים של האתר.
טיפ 1 – כמות החזרות של ביטוי מפתח בתוך המאמר:
כמות החזרות של ביטוי מפתח בתוך המאמר נקרא גם "צפיפות מילות מפתח". למעשה מדובר בכמות הפעמים בהם אתם משלבים את ביטוי המפתח המקודם לאותו מאמר – בתוך הטקסט של המאמר עצמו. רבים חושבים כי ככל שתוסיפו את הביטוי כמות גדולה יותר של פעמים בתוך המאמר כך הוא יקבל משמעות גדולה יותר בעיניי מנועי החיפוש וייתפס כביטוי דומיננטי עליו מתבסס המאמר. העניין הוא שמנועי החיפוש שמים דגש היום על איכות התוכן לפני הכול ומכאן שכמות חזרות גבוהה מדי של הביטוי בתוך המאמר עשויה לגרום למנועי החיפוש להחשיב את המאמר כמאמר ספאם חסר ערך או בעל ערך נמוך. מכאן שחשוב לשלב את מילת המפתח מספר אחראי של פעמים בתוך המאמר. בדרך כלל חזרה אחת ל-100 מילים זה בסדר.
טיפ 2 – להיות מוכנים לטווח הארוך:
לא תמיד עסקים יודעים זאת בהתחלה ולכן חשוב לומר להם את זה בתיאום הציפיות בתחילת העבודה עם קידום בגוגל כטכניקת הפרסום העיקרית של העסק. קידום בגוגל פועל נפלא ותורם רבות לקידום העסק ומשיכת פניות מגורמים רלוונטיים. חשוב לציין כי קידום אורגני הוא תהליך הדורש סבלנות. אך כאשר מגיעים לראש תוצאות החיפוש של גוגל, מבינים שההשקעה משתלמת. כדי להגיע לתוצאות באמצעות קידום אורגני דרושה עבודה מתמשכת. על בעל העסק לקחת בחשבון תוצאות לטווח ארוך והיכולת לעמוד בזה כלכלית.
טיפ 3 – רשתות חברתיות:
קידום בפייסבוק וקישור לאתר שלכם הוא אפיק השקעה נבון. מנועי החיפוש שמים דגש רב כיום על החיבור בין הפעילות ברשתות החברתיות לאתר שלכם. למעשה מומלץ גם להוסיף כפתורי שיתוף לאתר שיופיעו בכל תחילה או סוף מאמר על מנת לאפשר לאנשים לשתף את המאמר ברשתות החברתיות גם כן. השיתופים הללו גם כן מסמנים למנועי החיפוש כי התוכן הוא איכותי ובעל ערך עד כדי כך שהוא שווה שיתוף.
טיפ 4 – זמן שהייה באתר:
ידוע כי זמן שהייה ארוך יותר מסייע בקידום האתר והעלאת המוניטין שלו. הוסיפו סרטוני ווידיאו וכתבו מאמרים ארוכים יותר (אך לא בהגזמה) ואלה יאריכו את זמן השהייה הממוצע של גולש באתר שלכם. כתיבה שיווקית היא כלי מפתח לגרום לכל גולש לשהות יותר באתרכם ובכך לבצע פעולות רכישה.