5 סכמות שעליכם להכיר
השאלת הביטויים שרווחת עד מאוד בעולם השיווק, באה לידי ביטוי במובנים רבים בהתנהגות הפסיכולוגית של גולשים וצרכנים. ולכן אתם ממש לא צריכים להיות מופתעים שהשימוש במונחים כמו "סכמות" הוא כל כך ברור ושקוף אצל אנשי השיווק המובילים בתחום קידום אתרים אורגני. יחד עם זאת מתוך רצון לקדם מהלכים על הצד הטוב ביותר, חשוב להעביר את המידע ללקוחות באופן כזה שלא יפגע אסטרטגיית העבודה אבל יגרום לשיתוף פעולה מוצלח בין מנהל האתר למקדם האתרים. במאמר זה אנו נציג לכם כמה מן הסכמות המוכרות ביותר בתחום קידום אתרים אורגני, כדי לעזור לכם להבין איך נראים התאריכים הכי חשובים שמקדמים את העסק שלכם, אל עבר המקום הראשון בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל.
עבודה על תהליכים ארוכי טווח – מביאה להצלחות המיוחלות
כל מתכנן מחקר מילות מפתח מקצועי יגיד לכם שיש חמש סכמות ברורות מאוד איתן אתם צריכים לעבוד במהלך קידום אתרים אורגני. סכמות הוא השם המקצועי לתהליך ולצורך מאמר זה אנו נתייחס אליהן כך. חמשת התהליכים החשובים ביותר הם:
תהליך מחקר שוק
פיתוח היכרות מקצועית עם שוק הפעילות שלכם הוא אולי האלמנט החשוב ביותר בהקמה של אתר אינטרנט חדש. כדי לפגוע בדיוק בטעמו של קהל היעד, אתם רוצים להכיר את תחומי הפעילות ואת סגנונות העבודה השונים של מתחרים בשוק. לפיכך ראוי לקחת את הזמן ולנתח את האתרים הגדולים מולם אתם מתמודדים, עוד טרם ההקמה וההשקה הרשמית של האתר שלכם.
תהליך חיפוש מילות מפתח
מתוך רצון לתקשר בשפה כתובה עם הקהל שלכם, ובה בעת להגיע להישגים בתהליך קידום אתרים אורגני, מתכנן מילות מפתח שם דגש מאוד חשוב על מציאת מילות המפתח ההולמות את נישת הפעילות ואת השיח עם קהל הלקוחות.
תהליך שיווק והפצת תוכן
אי אפשר לנוח על זרי הדפנה אחרי שהתוכן נכתב והוא עלה לאתר שלכם. חשוב להפיץ אותו בכמה שיותר פלטפורמות ולכמה שיותר קהלי יעד כדי לגרום לאלגוריתם של גוגל לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. ולכן אתם גם רוצים לבנות תהליך שיווק והפצת תוכן איכותי ומקצועי.
תהליך בקרת איכות ומקצה שיפורים
ברמה הטכנית תמיד יש לכם לאן לשאוף. אופטימיזציה של האתר היא הכלי החזק ביותר להתאמת הצרכים ולהבנת קהל היעד שלכם. ככל שאתם מבצעים התאמות, משדרגים את האתר ומטפלים במהירות בבאגים שונים, כך האתר שלכם יצליח להגיע למצב שיא ההצלחה שלו ולקבל חשיפה גדולה יותר מהאלגוריתם של גוגל.
תהליך התאמה לטרנדים
אחד הכלים הכי חזקים באינטרנט הוא כוח הקנייה של הקהל. ועם הקהל מעוניין לקבל חשיפה לטרנדים חדשים ומיוחדים, אתם רוצים לספק לו את הסחורה במלואה. אל תחששו להתאים את האתר שלכם לטרנדים חדשים, או לפתוח מחלקות בחנות הוירטואלית שעונות על צורך ממוקד מטרה. הגולשים שלכם יודו לכם על החלטה הזו עם עלייה ניכרת בכניסות לאתר ובהמרות.
עבודת קידום שמקשיבה לשטח היא העבודה האפקטיבית ביותר
כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להביא את האתר שלכם למצב שיא ההצלחה שלו, הוא פשוט להקשיב לגולשים. חשוב מאוד להבין שאתם משוחחים עם אנשים, גם אם דרך פלטפורמות וירטואליות. לפיכך אתם רוצים לעשות מאמצים כדי להתאים כל אספקט באתר שלכם ולשכלל אותו בעזרת צוות קידום אתרים מקצועי ומנוסה. עם הזמן ההחלטות הקשות של לקחת אם יבואו לטובתכם ויראו שיפורים מהותיים בהתנהגות הלקוחות באתר.