קידום בפייסבוק ובניית דף פייסבוק עסקי - אתר פייסבוק
לא משנה מה גודל העסק שלך – חנות שכונתית קטנה או רשת ארצית – בקידום בפייסבוק טמונים יתרונות שיווקיים רבים. ראשית, חשוב להבין שבעידן הנוכחי נוכחות בפייסבוק היא חובה עבור כל עסק. מחקרים אודות התנהגות צרכנית מהשנים האחרונות הוכיחו כי לרשתות חברתיות, ובראשותן פייסבוק, השפעה מכרעת על תודעת מותג ובחירת מוצרים.
צרכנים רבים, מכל חתכי הגילאים, טורחים לבצע בדיקת מקדימה בפייסבוק לפני רכישות בעלות חשיבות עבורם. דף פייסבוק עסקי מקצועי, תגובות גולשים, התייחסות החברה לפניות והניהול הכללי של דף הפייסבוק מהווים גורם משפיע על קבלת החלטות צרכניות. קידום בפייסבוק מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה השיווקית של כל בית עסק או חברה.
בנוסף לאספקט האקטיבי, בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה בה הרשתות החברתיות הופכות לערוץ העיקרי לצריכת מדיה. כפועל יצא מכך, רשתות חברתיות, ובראשון פייסבוק, הפכו לזירה העיקרית בה מתגבשת תודעת מותג אצל לקוחות פוטנציאליים.
ההצלחות שלנו
דף | לייקים | מעורבות |
---|---|---|
רותם כהן | 34,736 | עלייה של 327% |
אסקייפ סיטי | עלייה של 30% | 10,186 בחודש האחרון |
TopArtStyle | 117,481 | עלייה של 493% |
יעליק נוזלים | עלייה של 65% | עלייה של 18% |
ATECH | עלייה של 361% | עלייה של 140% |
ניצני הדר | עלייה של 42% | בחודש האחרון 1,908 |
Food Network | עלייה של 108% | עלייה של 200% |
ICON | 20,785 | בחודש האחרון 4,148 |
O8 | עלייה של 31% | עלייה של 127% |
בלוז כנעני | עלייה של 69% | עלייה של 127% |
קידום בפייסבוק – מה היתרונות שלו?
אם צריך לתאר את היתרון העצום שיש לקידום בפייסבוק על-פני ערוצי שיווק ופרסום מסורתיים במילה אחת, המילה הזאת תהיה – מיקוד. "האח הגדול" של ג'ורג' אורוול קם לתחייה בדמותם של ענקיות האינטרנט, שאוספות ושומרות בדקדקנות רבה כל פיסת מידע שיש להן על המשתמשים. מידע זה משמש אותן כדי לקטלג כל אחד מבין מיליארדי המשתמשים בהתאם למספר פרמטרים, בהם תחומי עניין, התנהגות צרכנית, מאפיינים דמוגרפיים ועוד.
אז איך כל זה משמש אותנו, כמפרסמים, כאשר אנחנו מעוניינים לעשות קידום בפייסבוק? הדרך העיקרית היא שפייסבוק למעשה מעניקה לנו את היכולת לפלח את הקהל היעד (או "לטרגט" בעגה המקצועית) ולהגיע רק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו. יכולת הפילוח הכירורגית שמתאפשרת באמצעות כלי הקידום בפייסבוק מהווה לא פחות משינוי פרדיגמה בעולם הפרסום. הכלים העומדים לרשותנו מאפשרים גם למפרסמים בעלי תקציבי מדיה קטנים להגיע לכמות נכבדת של לקוחות פוטנציאלים, כל עוד הם מבצעים את הפילוח בצורה נכונה ומדוייקת.
קידום בפייסבוק – עולם חדש לעסקים קטנים
רף הכניסה למרבית ערוצי הפרסום המסורתיים הוא לעיתים גבוה מידי עבור עסקים קטנים או מקומיים. במרבית המקרים עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם תקציבי מדיה גדולים ולכן דלתות ערוצי הפרסום בעלי החשיפה הגדולה סגורות בפניהם. שום חנות בגדי ילדים ברחובות לא תוכל (וגם לא תרצה) לממן פרסומת בטלוויזיה וסביר להניח שגם לא בעיתון בעל תפוצה רחבה מאוד.
לעומת זאת, קידום בפייסבוק יכול לעבוד גם בתקציבים מזעריים של מאות בודדות של שקלים בחודש, כל עוד עבודת הפילוח והאופטימיזציה נעשתה בצורה נכונה ומקצועית. פייסבוק מאפשרת לנו להתמקד בפרסום שלנו אך ורק בקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, מבלי לבזבז תקציבים על חשיפה שאינה רלוונטית עבורנו ואשר אינה יכולה להניב הכנסות לעסק.
כשאנחנו באים להעריך את הצלחתו של מסע פרסומי כלשהו, אנחנו צריכים להתמקד במונח מקצועי המכונה ROI (Return On Investment) או בעברית – החזר השקעה. במילים פשוטות, עלינו להבין כמה כסף אנחנו מצליחים להכניס לעסק בעזרת תקציב מדיה מסויים. לדוגמא – האם תקציב מדיה של 1,000 ₪ לחודש מצליח להביא לעסק הכנסה של 10,000 ₪, או שאותם ה- 1,000 ₪ מצליחים להכניס רק 2,000 ₪? ברור לכולם שיש כאן הבדל ענק בשיעור החזרה ההשקעה, שכאמור הוא ה- ROI.
אם נבדוק את האפקטיבית של ערוצי פרסום מסורתיים אל מול קידום בפייסבוק נגלה כי ה- ROI שנשיג באמצעות קידום בפייסבוק יכול, במקרים רבים, להיות גבוה בהרבה – במיוחד כאשר מדובר בתקציבי מדיה קטנים עד בינוניים. את האפקטיביות הגבוהה אנחנו מצליחים להשיג באמצעות ריכוז מאמץ פרסומי ותקציב סביב קהל יעד מוגדר היטב שפוטנציאל הצרכני שלו גבוה, מבלי שנבזבז אותם על קהלים שאין להם דבר וחצי דבר עם המוצר שלנו.
קידום בפייסבוק – איך עושים את זה נכון?
המפתח לאפקטיביות בכל הקשור לקידום בפייסבוק הוא ניתוח ופילוח נכון של קהל היעד הרלוונטי. כדי להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים עלינו להתחקות לא רק אחר תחומי העניין המובהקים, אלא יש צורך לזהות, למפות ולהגדיר את ההתנהגות הצרכנית המתאימה ואת המאפיינים הדמוגרפיים הנפוצים של האנשים אותם נרצה למשוך לעסק שלנו. פילוח מדוייק ומקצועי של קהל היעד ישיג את החזר ההשקעה הגבוה ביותר ויאפשר ניצול מקסימלי של תקציב המדיה הזמין לעסק.
רוצים לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק? זקוקים להקמת דף המותאם לצרכי הלקוחות שלכם? דברו איתנו עכשיו
מתעניינים בנושא שיווק בפייסבוק או קידום עסקים בפייסבוק? קודם כל חשוב להבין למה כדאי להשקיע משאבי קידום בפייסבוק (כמובן בנוסף למשאבי קידום אורגני בגוגל אם יש לכם אתר …) ,אז הנה כמה נתונים על פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה בעולם והנפוצה ביותר בארץ :
- בעולם קיימים מעל מיליארד וחצי משתמשים.
- בישראל ישנם מעל 4 מיליון משתמשים ברשת – הרשת החברתית המובילה כרגע בארצנו.
- פלח האוכלוסייה עם אחוז הגידול הגבוה ביותר בשימוש ברשת – גילאי 35 וצפונה.
פייסבוק משקיעה משאבים ומאמצים גדולים על מנת להפוך למנוע חיפוש בדומה לגוגל, אשר מהווה פוטנציאל להתעצמות כלכלית וחברתית עצומה ולכן פעולת פרסום בפייסבוק הכוללת נוכחות בפייסבוק באמצעות פרופיל ובאמצעות דף פייסבוק עסקי הינה כיום כמעט הכרחית. אם אתם בעלי/ות עסקים אתם חייבים להיות שם …
הישויות הקיימות בפייסבוק וההבדלים ביניהם
ברשת הפייסבוק קיימות 3 דרכי נוכחות עיקריות :
- פרופיל/חשבון אישי: מטרתו היא להביא בפני הרשת החברתית את מי שאנחנו ולחבר אותנו עם אחרים (דומים לנו במשהו או לא) והוא מאפשר לנו יצירת חברים וידידים חדשים באופן יותר אישי. הפרופיל מוגבל לעד 5000 חברים.
- דף פייסבוק עסקי (או אתר פייסבוק): כמו אתר בפייסבוק ומטרתו למשוך אלינו אוהדים שחלקם עשוי להפוך ללקוחות שלנו וכוחו בכך שהוא מאפשר לתחזק קשר עם הלקוחות הקיימים והאוהדים (שעשויים להפוך ללקוחות או להביא לנו לקוחות) באמצעות עדכונים רלבנטיים ותכנים ממוקדים,מעניינים ובעלי ערך מוסף המגיעים לדף הבית של האוהדים בדף. דף בפייסבוק עסקי בניגוד לפרופיל האישי אינו מוגבל במספר האוהדים.
- קבוצות: המטרה תקשורת מהירה אך ורק בין חברי הקבוצה בתחום מסוים שלמענו הוקמה הקבוצה. חברי הקבוצה מתעדכנים כל אימת שקורה משהו בתוך הקבוצה. מומלץ להצטרף לקבוצות שחושפות העסק ויש לכם עניין בתוכנן.
עדיין לרובנו יש את הנוכחות הראשונה שציינתי – פרופיל/חשבון אישי בפייסבוק ,אך עדיין יש כאלה שלהם אין אפילו פרופיל אישי.
לגבי הנוכחות השנייה ,דף פייסבוק עסקי או אתר פייסבוק, אשר מתאימה יותר לבעלי עסקים ועצמאיים מקטנים ועד גדולים שמעוניינים בתהליך של שיווק בפייסבוק על ידי פרסום וקידום בפייסבוק של עסקיהם, המצב הינו שעדיין שלחלק מהעסקים אין דף פייסבוק עסקי או שכלל אין להם מודעות ליתרונות של בניית דף פייסבוק עסקי,פרסומו וקידומו בפייסבוק ותרומתו לחשיפת העסק.
קיימים עדיין לא מעט עסקים המנסים לשווק את עסקיהם בפייסבוק על ידי ביצוע קידום עסקים בפייסבוק בשימוש הפרופיל/חשבון האישי בפייסבוק. אך זוהי טעות מהסיבות הבאות:
מטרתו של הפרופיל האישי אינה מתיישבת עם חשיפת עסקים ועם קידום בפייסבוק והינה חברתית בלבד. שימוש בפרופיל לשם קידום העסק בפייסבוק בצורה מוגזמת עלול להוביל לסגירת הפרופיל – לכן הזהרו מזה !
הפרופיל/חשבון האישי זמין רק לכאלו שלהם יש פרופיל/חשבון אישי בפייסבוק בניגוד לדף פייסבוק עסקי אשר חשוף גם לכאלו שאין פרופיל אישי. דף הפייסבוק העסקי נסרק על ידי עכבישי גוגל ופתוח לאינטרנט.בשל כך חשוב לתת את הדעת ולהשתמש בשם הדף,במילות מפתח רלבנטיות ובעלות כמות חיפושים סבירה. ללא קיום דף עסק בפייסבוק לא ניתן לבצע פרסום בפייסבוק.
בפרופיל/חשבון האישי חסר המיקוד באוכלוסיית היעד. לעומת זאת באתר פייסבוק/דף פייסבוק עסקי הגולש רואה את האוהדים האחרים, ואת התגובות שלהם ויכול לחוש חלק מקהילה אשר צורכת את שרותי/מוצרי/הערך המוסף של העסק.
דף הפייסבוק העסקי (או בשמו האחר – אתר פייסבוק) בניגוד לפרופיל האישי, ניתן לשילוב (הופעה) באתר של העסק ואוהדיו של אתר פייסבוק זה יכולים להיות חשופים לגולש באתרכם בדומה לעדכונים בדף זה. אגב השם של אתר הפייסבוק נסרק על ידי גוגל ולכן חשוב לבחור שם לדף העסק שמצד אחד יבטא את מהות העסק ומצד שני יכלול מילת מפתח או שתיים אטרקטביות לקידום הדף בגוגל (לצורך זה יש לבצע מחקר מילות מפתח קטן …)
בדף פייסבוק עסקי (אתר פייסבוק) ניתן לספק שרות לקוחות מאד יעיל ללקוחות (לדוגמא ראו שרות הלקוחות של חברת הוט באמצעות דף האוהדים שלה בפייסבוק) וכמו כן ניתן לקיים קשר חם וישיר ויעיל עם קהל היעד אשר מחליף את הקשר שעשוי להיות מטריד באמצעות מיילים אשר מסייע בשיווק בפייסבוק.
הפרופיל או חשבון האישי בפייסבוק (ציר הזמן) מוגבל כיום ל-5000 חברים.
איך הפכה Daniv למובילת קידום הפייסבוק בארץ?
עבור צוות Daniv זה אולי מובן מאליו אבל מידי יום פונים אלינו בשאלה "איך אתם עושים את זה?" קודם כל אתם מוזמנים לפנות ואנחנו עונים לכל אחד ואחת גם באופן אישי. שנית, ככה על קצה המזלג, אלו הדברים צריך לעשות כדי להיות הכי טובים בקידום בפייסבוק:
מאסטרים בפרסום רווחי ומשתלם! שיטות ותקציבי הפרסום בפייסבוק נעות על קשת רחבה של אפשרויות. המאסטרים של Daniv יוציאו לכם את הפרסום היעיל והממוקד ביותר, בתקציב הנמוך ביותר. בחישוב עלות ותועלת מהפרסום והכנסות מול הוצאות, אתם תגלו שאיתנו משיגים את הרווחים הגדולים ביותר בקידום בפייסבוק. רוצים להרוויח? ברור שכן! פנו אלינו לדעת עוד.
חוקרים מיוחדים לקהלי יעד! טרגוט לקהל היעד כל ילד יכול לעשות אבל רק עם האשפים של Daniv תוכלו להשיג את הטרגוט שמכוון "בול קליעה" למטרה, כי רק אנחנו יודעים לחפש, למצוא, להגדיר, לכוון ובום- לפגוע ישירות בקהל היעד שלכם. איך אנחנו עושים את זה? פנו אלינו ונספר לכם יותר.
עוקבים אחרי הלקוח! בפייסבוק יש המון המון המון מידע על הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לנו יש את הכלים, הידע והמוטיבציה לאתר כל שבב של מידע כזה ולעשות בו שימוש לטובת קידום בפייסבוק, שיווק ומכירות. וזה עוד לפני שדיברנו על מעקב אחר המתחרים שלכם. אם אתם רוצים לנצל את היכולות שלנו, פנו עכשיו לצוות הקידום מספר 1 בפייסבוק.
גם וגם וגם! רוצים לידים או מעורבות? אצלנו תוכלו לקבל גם וגם. השיטות שלנו לקידום בפייסבוק לא רק יביאו לכם את הלייקים והחשיפה הנחשקת, הם גם ימכרו לכם הרבה יותר, גם ייצרו מעורבות אמיתית של לקוחות, גם יביאו לקוחות חדשים וגם יחזקו את הנאמנות שלהם אליכם. איך עושים הכל ביחד? פנו אלינו ותראו שגם אתם יכולים!
דף פייסבוק עסקי שלמעשה הינו כמו אתר בפייסבוק, עשוי לשמש כצינור נוסף לחשיפת העסק (חשיפה וויראלית – קידום בפייסבוק – פרסום בפייסבוק ) ויכול להיות תחליף מסויים ( פחות ממוקד ממנו ) לתהליך קידום בגוגל של אתרכם במיוחד לעסקים בראשית דרכם אשר השקעה ראשונית באתר עשויה להיות כבדה עליהם .
על כן, מכל הסיבות עד כה אין ספק שבניית דף פייסבוק עסקי והשקעה בתהליך קידום בפייסבוק ,לעסקים מקטנים ועד גדולים,מהווה יתרון עסקי כלשהוא (לעניין השיווק בפייסבוק ואף כתרומה למיקום בגוגל) בעלות קטנה וחד פעמית ,כמובן בהנחה שהעסק מנהל את הדף בעצמו ולא שוכר שרותי שיווק בפייסבוק או פרסום בפייסבוק שהינה עלות מתמשכת.
בכל מקרה יש לציין במפורש שאם יש ברשותכם אתר וזמנכם ותקציבכם מוגבל , אז אתם צריכים לתת עדיפות בהקצאת המשאבים שלכם לשם קידום בגוגל של אתרכם מאחר וזו עדיין הדרך היעילה והממוקדת יותר לחשיפת עסקכם ללקוחות הפוטנציאליים. בזמן האחרון פייסבוק הורידו את רמת החשיפה של הפוסטים שלכם בדף העסק לרמה של כ- 2-3% מהאוהדים בדף ולכן האפקטיביות של השיווק האורגני בפייסבוק יורדת – הם פשוט מעודדים את הפרסום הממומן בפייסבוק ולכן הפך להיות יותר קשה לקדם אורגנית בפייסבוק .מהלך זה רק מחזק את הטענה שאם הקמתם לכם אתר וטרם השקעתם בו משאבי קידום אורגני בגוגל … הרי זה הזמן לעשות זאת. אם אין לכם עדיין אתר, ההמלצה הטובה ביותר היא פנייה אל חברת בניית אתרים לשם הקמת אתר "wordpress" פלטפורמה מומלצת גם מבחינת נוחות תפעול ותחזוקה וגם ידידותית לקידום אורגני בגוגל.
ואם אתם עדיין רוצים להתמקד בשיווק פייסבוק שזה בסדר אז כמובן יהיה קשה לקדם אורגנית בפייסבוק (בגלל צמצום החשיפה ל- 2-3% ) ולכן מומלץ לכם להשתמש בשרותי הפרסום של פייסבוק … פרסום בפייסבוק הינו שרות יחסית זול (בטח לעומת הפרסום בגוגל) וגם ממוקד יחסית שכן פייסבוק (הרשת החברתית הגדולה בעולם) יודעת היטב לאסוף נתונים על כולנו . אך די לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה וחסכונית יש ללמוד היטב את הנושא וקה להסתפק בסדנה מזדמנת או מאמרים ברשת….
בעלי עסקים קטנים כגדולים,
אם אתם/ן לא מעיזים לפרסם בפייסבוק ?! או אם נמאס לכם/ן לבזבז שעות כדי לנסות לפרסם בפייסבוק ללא שום ידע או ידע חלקי שרכשתם לבד או בסדנאות מזדמנות ? יש פתרון לזה !!!
בעלי עסקים וגולשים יקרים, לאחרונה פייסבוק הורידו במידה ניכרת את רמת החשיפה של עסקים באמצעות דף העסק בפייסבוק – אתר פייסבוק …
אפשר בהחלט להצליח בתחום שיווק בפייסבוק באמצעות קידום בפייסבוק (אורגני) אך גם בביצוע פרסום בפייסבוק על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם,רק שצריך לבצע זאת בסיוע של מומחה בעל נסיון מוכח לאורך זמן … אני אישית הפסקתי את מתן השרות של קידום בפייסבוק לפני כמה זמן …אבל, אשמח מאד להמליץ לכם על קולגות שלי,מומחים לקידום ופרסום בפייסבוק מה"אורים והתומים" בתחום השיווק בפייסבוק שהם גם הגונים ואמינים ובעלי קבלות (לא דבר מובן מאליו …)
בעלי עסקים וגולשים יקרים, כמי שעסק בקידום אורגני בגוגל (עסק קטן וביתי) ומכיוון שקבלתי החלטה אסטרטגית לעבור לתחום אחר של שיווק באינטרנט הנקרא "תוכניות שותפים" ,אז רציתי לשתף אתכם שכבר מזה כמה זמן אני בשת"פ עם חברת ג'נסיס (חברה עליה אני ממליץ בחום) מה שאומר שבעצם אני איני עוסק עוד בקידום אתרים אורגני וגם ממומן ו/או ב- בשיווק וקידום בפייסבוק וכל מי שמעוניין בשרותים בנושאים אלו ובנוסף בשרותים בנושאי פרסום מיתוג , הקמה ועיצוב אתרים ועוד , יוכל לקבל שרותים אלו של חברת ג'נסיס דרך "צור קשר"באתר שלי או בפניה ישירה אליהם בטלפון : 077-7296157
שרות בניית דף פייסבוק עסקי
גולשים בעלי עסק יקרים או עסקים בתחילת דרכם, אם עוד אין לכם דף עסק או שאתם משתמשים בפרופיל האישי לקידום עסקכם בפייסבוק (חבל על המאמץ… לא נועד למטרה זו) , אשמח לתת לכם שרות בניית דף פייסבוק עסקי (אתר פייסבוק) בהדרכה אישית וצמודה להכרת תפעולו.
המפגש כולל יצירת דף פייסבוק עסקי בהדרכה אישית, הדרכה כיצד לגייס אוהדים לדף וכן קישור ורישום לקבוצות שונות בפייסבוק אשר מהוות מקור לגיוס אוהדים ,לחשיפה ולפרסום עסקכם .
שרות קידום בפייסבוק של דף פייסבוק עסקי וניהולו
דניב קידום מתמחה במתן שרותי קידום וניהול בפייסבוק לדף העסקי לבעלי עסקים אשר זמנם יקר להם וירצו להפקיד זאת בידי. קידום בפייסבוק בצורה מקצועית עוזר להגיע בצורה יעילה ליעדים ולמטרות של דף העסק. ניהול דף הפייסבוק העסקי על ידנו משחרר אותכם כמעט מכל עיסוק בפייסבוק למעט פרסום פוסטים בתדירות כלשהיא ופעילות חברתית בפרופיל האישי שממילא אתם עושים (ואם לא מומלץ מעת לעת …)
שרות קידום בפייסבוק (אורגני) כולל בעיקר את הפעולות הנ"ל :
- הוספת כל הפרטים הנחוצים אשר יגרמו לאנשים המגיעים לדף העסק לדעת טוב יותר מי העסק שלך. (התאמה ושינוי שם הדף העסקי תוך שימוש במילות מפתח רלבנטיות לעסק,אם טרם הגיע ל-100 אוהדים)
- הגדלת מספר האוהדים בדף ובכך חשיפת העסק והוויראליות שלו.
- שיתופים של סטטוסים , פוסטים ומבצעים מדף הפייס של הלקוח בציר הזמן שלי , לעתים בדף העסק שלי ובעוד כ 50-80 קבוצות שונות בפייסבוק בתדירות גבוהה, הכל לשם הגדלת חשיפתו של דף העסק ועידוד לבקר בו .
- שיתוף פוסטים מדף העסק לגוגל פלוס, טוויטר,לינקדאין PINTEREST ולעוד רשתות חברתיות רלבנטיות אחרות המגדילות את חשיפת דף העסק.
- שיתוף של תכנים של הלקוח מדף העסק לפורומים רלבנטיים במרחבי האינטרנט (בתנאי שהלקוח כמובן מוסיף/ה סטטוסים/פוסטים/פתקים מפעם לפעם).
- פעילות בשימוש פרופיל הלקוח לשם השגת לייקים ,פרגונים ושיתופים לפוסטים בדף העסק של הלקוח ,בקבוצות לפרגון הדדי בפייסבוק.
- ביצוע כניסות יומיות לדף עסק הלקוח כולל פרגון לפוסטים חדשים , מתן תגובות וכן שיתופים. (חשוב מאד שהלקוח יהיה פעיל גם בפרופיל מעת לעת …) כולל תגובות בשם הלקוח בדפים פעילים של אחרים בתחומים משיקים לתחום הלקוח .
- פעילות בדפים פעילים בפייסבוק ובקבוצות בתחומים משיקים לתחום העסק של הלקוח.
- המלצות לשיפור דף פייסבוק עסקי והוספת טאבים (כולל צור קשר וגישה לאתר העסק) מפעם לפעם, כולל הדרכה ראשונית במידת הצורך ועוד …
אז גולש/ת יקר/ה אל תהסס … אם תרצה המלצות על מקצוענים בתחום השיווק בפייסבוק – השאר פרטים בדף "צור קשר" באתר ואם את/ה מרגיש בנוח התקשר/י ישירות אלי לטלפון: 077-7296157 !
ב-" בלוג שיווק באינטרנט " באתר זה אביא לכם מעת לעת חומרים (מאמרים והמלצות ) אשר עשויים לסייע לכם/ן להבין יותר את עולם קידום אתרים אורגני בגוגל והקידום בפייסבוק וכן טיפים חשובים שיסייעו לכם … צפו לבאות !
אם אהבתם את התכנים ומצאתם שהם תורמים לכם אשמח אם על הדרך , אם תפרגנו ב-LIKE או בפלוס בגוגל פלוס ותשתפו ברשתות החברתיות באמצעות כפתורי השיתוף המופיעים באתר וברשתות חברתיות בהם אתם גם רשומים (ואם לא הגיע הזמן ! … , במיוחד לכם בעלי האתרים מומלץ לכם לפתוח גם חשבון בגוגל פלוס – google plus אם יש לכם אתר) … ואני מצדי מודה לכם מראש.